Gå til innhold

masterstudier og barn

Anbefalte innlegg

Gjest viktige valg
Skrevet

Til dere som har studert og samtidig vært småbarnsforeldre og til dere som har arbeidet samtidig som dere har hatt småbarn.

Hva er å anbefale? Studier og småbarn, eller jobbing og småbarn?

Trenger hjelp til å planlegge når jeg skal få barn :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart jobb og småbarn. Jeg har prøvd begge deler, forskjellen er at hvis du er i arbeid, har du fri når du har fri. Er du student, har du aldri fri.

Ihvertfall ikke med god samvittighet.

Skrevet

Økonomisk må det jo være jobb i hvertfall. Da har du rett på betalt ett år etter fødsel.

Gjest vittige valg
Skrevet

Økonomisk må det jo være jobb i hvertfall. Da har du rett på betalt ett år etter fødsel.

det har du rett i....

Skrevet

Studier og barn er rene ferien sammenlignet med jobb og barn. Ihvertfall for meg som er alene med barna.

Skrevet

Uten tvil studier og barn!

Fikk barn før jeg begynte på høyskole og universitetsstudier, og har hatt det kjempefint med å være student og enslig mor;)

Ser folk som er småbarnsforeldre og jobber som stresser som gale for å rekke barnehagen osv.

Man har mye større frihet som student enn som arbeidstager;)

Gjest viktige valg
Skrevet

Studier og barn er rene ferien sammenlignet med jobb og barn. Ihvertfall for meg som er alene med barna.

kan du utdype ,har du prøvd begge deler?

Skrevet

Jeg studerte, hadde en fin lørdags og sommerjobb, hadde en liten datter, kjæreste og levde livets glade dager;))

Skrevet

kan du utdype ,har du prøvd begge deler?

Ja, jeg er student nå. Har fire eksamener i løpet av de neste ukene, så nå er det litt travelt, nå bruker jeg vel nesten hele tiden femåringen er i barnehagen til å lese.

Kveldene har jeg fri. Helgene har jeg fri. Og jeg har to måneders sommerferie.

Kan ikke sammenlignes med full jobb i antall timer. I tillegg har jeg frihet til å legge "jobben" til tidspunkter som passer meg i forhold til barna.

Skrevet

Er du student har du rett på fødselstipend + engangsstønad..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...