Gå til innhold

Prostiturerte

Anbefalte innlegg

Gjest stakkars jenter
Skrevet

Og da tenker jeg på de jentene som brukes av bakmenn.

De må jo prostituere seg til så og så mange mannfolk i løpet av et døgn.

Blir det ikke sårt for dem, rent fysisk sett etterhvert?

Jeg mener, man er jo sliten etter kanskje bare 1 eller 2 ganger i løpet av en dag.

Men 10-15 ganger?

Synes det er så grusomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det jeg.

Jeg kunne godt tenkt meg å vært prostituert, helt ærlig.

Ser ingenting feil med det, eneste måtte isåfall være bakmennene.

Men når jeg tenker sånn, så er det sikkert mange andre!

Men jeg får ikke prostituere meg av typen! :-(

Gjest sier de
Skrevet

Synes ikke det jeg.

Du vil sikkert prostiture deg? Du er jo homofil i tillegg, og homofile er jo glad i sex.

Skrevet

Du vil sikkert prostiture deg? Du er jo homofil i tillegg, og homofile er jo glad i sex.

Ja, homofile er MYE mer glad i sex enn heterofile. De er faktisk helt gærne. Det er derfor det er slik at alle heterofile menn burde være redd for homser - de vil alltid prøve å sjekke dem opp, og de driter i at du er stygg som juling - pikk er pikk.

"..............................................."

Gjest eller så?
Skrevet

Ja, homofile er MYE mer glad i sex enn heterofile. De er faktisk helt gærne. Det er derfor det er slik at alle heterofile menn burde være redd for homser - de vil alltid prøve å sjekke dem opp, og de driter i at du er stygg som juling - pikk er pikk.

"..............................................."

Det var ikke slik jeg mente det.

Men det er jo en kjennsgjerning at homofile er menn, og menn generelt er glad i sex. SÅ to menn sammen, må jo være perfekt for begge partner?

Det var ikke menningen at det skulle fremstå som om jeg slengte dritt. For det gjorde jeg ikke!

Gjest kronidiot
Skrevet

Det var ikke slik jeg mente det.

Men det er jo en kjennsgjerning at homofile er menn, og menn generelt er glad i sex. SÅ to menn sammen, må jo være perfekt for begge partner?

Det var ikke menningen at det skulle fremstå som om jeg slengte dritt. For det gjorde jeg ikke!

ro ro...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg tror ærlig talt at sårene på sjela er langt verre. Disse jentene har som regel ikke valgt det selv, men er blitt lurt inn i det og holdes der mot sin vilje. I tillegg er bakmennene brutale - det er tross alt snakk om mafia.

Det rent fysiske ved å ha så mye sex vil kanskje kroppen venne seg til? Jeg aner ikke.

Men jeg tror oppriktig talt at det invaderende aspektet er det verste. Det er jo snakk om voldtekt når det ikke er frivillig. Voldtekt gir store psykiske problemer - angst og depresjon.

Faktisk tror jeg at prostituerte kan få noen av de samme reaksjonene selv om det er "frivillig" - for det er vel antakelig ganske få som driver med det der fordi de virkelig har lyst til det.

Gjest Syns synd i damene!
Skrevet

Synes ikke det jeg.

Tenker du da at det hadde vært digg å ha sex for penger. Letttjente penger.. Ikke nødvendigvis renslige, kjekke mannfolk som kommer. Sikkert mange ekle gubber, hygiene som så og kanskje merkelige fetisher. Æsj, kunne jeg aldri klart! Greit nok hvis JEG fikk velge kundene, men det er jo kundene som velger deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...