Puzen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nå har jeg nettopp sett siste episode i sesong 1 av prison break og det var så utrolig bra! Bare gled dere. Tror jeg aldri har vært så engasjert når jeg har sett en episode på tvn. Dumt at sesong 2 ikke starter opp før etter nyttår :/ 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Er det ikke avsluttende nå!!?? Om de har tenkt å fortsette i evig tid med denne som med Lost, så hopper jeg av denne også. Snakker om å aldri kunne gjøre seg ferdi.. *mumle mumle* 0 Siter
Puzen Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Er det ikke avsluttende nå!!?? Om de har tenkt å fortsette i evig tid med denne som med Lost, så hopper jeg av denne også. Snakker om å aldri kunne gjøre seg ferdi.. *mumle mumle* Skal ikke si for mye, men det blir ikke som lost nei. Det er progresjon i serien og det vil det fortsette å være i sesong 2. 0 Siter
Incubo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Skal ikke si for mye, men det blir ikke som lost nei. Det er progresjon i serien og det vil det fortsette å være i sesong 2. ehm..jeg har sett nest siste episode nettopp..er snart ferdig på tvn..er bare ca 23 episoder. første sesong var til episode 14. Eller var vel bare en pause. kommer ikke noe etter nyttår. hehe 0 Siter
Puzen Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 ehm..jeg har sett nest siste episode nettopp..er snart ferdig på tvn..er bare ca 23 episoder. første sesong var til episode 14. Eller var vel bare en pause. kommer ikke noe etter nyttår. hehe Det stemmer ikke. Første sesong var 22 episoder og jeg har nettopp sett nr 22 (lastet ned fra nettet). Første sesong ble delt opp i to deler. Del en frem til episode 14 (fordi FOX hadde en pause da) og del to fra 14-22. Likevel er dette første sesong. Sesong to begynner på igjen til høsten i sep/oktober på fox. Når det begynner på igjen i norge vet jeg ikke. Se her: http://www.fox.com/prisonbreak/ Se episodeoversikt over sesong 1 her: http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.