Gå til innhold

Mobyson - erfaringer??

Anbefalte innlegg

Gjest blir så usikker...
Skrevet

Vurderer å kjøpe telefon/abonnement hos Mobyson. De bruker Telenors nett. Jeg har Telenor nå, er fornøyd med det, men har ikke noe imot å bytte heller.

Syns det blir dyrt med Telenor. Kan hende det blir det med Mobyson også? Jeg blir så forvirret av alle priser og tall.

Hos Mobyson vurderer jeg "medium" -abonnementet. Etter det jeg har regnet ut, inkluderer Medium-abon. hos Mobyson mange FLERE tjenester enn et tilsvarende abb. hos Telenor. Disse tjenestene hos Mobyson består av 60 ringeminutter, 60 sms, 6 mms, 60,- i innholdstjenester pr mnd. Totalt ca 146 kr i mnd. Abonnementet koster 166,- i mnd.

I tillegg er ALT annet billigere enn Telenor, selv om enkelte ting bare er noen øre rimeligere.

Hos Telenor - Fri60-abonnement. har du kun 60 ringeminutter inkludert, og det koster 149 pr mnd.

For MEG høres Mobyson veldig forlokkende ut! Bør jeg egentlig tvile? Hva mener dere har peiling på dette? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...