Gjest sliter med økonomien nå Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvor kan jeg få lånt penger når banken min ikke vil gi meg lån pga for liten betalingsevne? Jeg har liten betalingsevne akkurat nå, men det vil bedre seg til høsten. Jeg trenger kun litt hjelp til å komme over en kneik nå, i størrelsen 20.000,- Finnes det noen steder jeg kan låne såpass akkurat nå, og som ikke krever den betalingssikkerheten som banken gjør? Er selvstendig næringsdrivende og har ikke holdt på så lenge, men har gode utsikter til å få øket inntekt fra høsten av. 0 Siter
petter smart Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvis banken ikke vil gi deg lån så bør du ikke låne. Har selv fått lånt penger for å komme over en kneik, så jeg vet at bankene gjør slikt. Når de sier nei så er det fordi de tror du ikke vil klare å betale det tilbake. Det finnes mange som vil låne deg penger, men rentene er høye og hvis du ikke får økt inntekt til høsten vil du fort ende opp som gjeldsslave. 0 Siter
Gjest sliter med økonomien nå Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvis banken ikke vil gi deg lån så bør du ikke låne. Har selv fått lånt penger for å komme over en kneik, så jeg vet at bankene gjør slikt. Når de sier nei så er det fordi de tror du ikke vil klare å betale det tilbake. Det finnes mange som vil låne deg penger, men rentene er høye og hvis du ikke får økt inntekt til høsten vil du fort ende opp som gjeldsslave. Jeg får gjeld uansett hvis jeg ikke får noe hjelp nå, og da kan det gå så ille at firmaet må legges ned. Det vil jeg ikke, for utsiktene til økt inntekt er svært gode og jeg har allerede fått avtaler som vil gi meg en viss økonomisk trygghet fra høsten av. Alt trøbbelet skyldes at en eneste kunde som skylder meg flere tusener, nekter å gjøre opp for seg. Den saken må nå gå rettens vei, og jeg har i mellomtiden ikke midler til å dekke løpende utgifter i firmaet. Advokatutgiftene får jeg heldigvis dekket fra annet sted. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg får gjeld uansett hvis jeg ikke får noe hjelp nå, og da kan det gå så ille at firmaet må legges ned. Det vil jeg ikke, for utsiktene til økt inntekt er svært gode og jeg har allerede fått avtaler som vil gi meg en viss økonomisk trygghet fra høsten av. Alt trøbbelet skyldes at en eneste kunde som skylder meg flere tusener, nekter å gjøre opp for seg. Den saken må nå gå rettens vei, og jeg har i mellomtiden ikke midler til å dekke løpende utgifter i firmaet. Advokatutgiftene får jeg heldigvis dekket fra annet sted. Det finnes mange plasser på nettet hvor mann kan søke om lån med det er høye renter 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Av og til kan det virke som om jo mindre lån du søker, jo vanskeligere er det. Prøv flere banker . 0 Siter
petter smart Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg får gjeld uansett hvis jeg ikke får noe hjelp nå, og da kan det gå så ille at firmaet må legges ned. Det vil jeg ikke, for utsiktene til økt inntekt er svært gode og jeg har allerede fått avtaler som vil gi meg en viss økonomisk trygghet fra høsten av. Alt trøbbelet skyldes at en eneste kunde som skylder meg flere tusener, nekter å gjøre opp for seg. Den saken må nå gå rettens vei, og jeg har i mellomtiden ikke midler til å dekke løpende utgifter i firmaet. Advokatutgiftene får jeg heldigvis dekket fra annet sted. Har du forklart banken (gjerne med dokumentasjon) at du vil få bedre betalingsevne snart? Prøv å snakk med en annen bank. Jeg har opplevd svært lite hjelpsomme rådgivere, som omtrent nyter å si nei til folk. Mens andre er opptatt av å hjelpe og å løse problemene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.