Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei ,jeg heter abbas og jeg er 22 år. For 6 uker siden fikk jeg veldig dårlig hoste så gikk jeg til min fats legen han ga meg Coslyn hoste saft. men det ble ikke bedre så gikk jeg til ham igjen og han ga meg dn samme saft igjen. Men når det har gått 6 uker med hoste og jeg har brukt to flaske av Coslyn men det blir ikke bedre. Jeg får hoste når jeg løper eller når jeg gjør noe som trenger litt kraft. Når jeg hoster så blir jeg tom for puste også. Jeg har tør puste og nesa mi være steng nesten hele dagen . fast legen min trodde at jeg har asma men undersøket med med en maskin . Han sa at pust kraftig inni i den maskin og så sa han at det er ikke asma . Jeg aldri hadde noe alergi men jeg er ikke sikkert nå siden jeg vet ikke hva skjer hvis man har alergi.

Jeg lurer på om hva det er . Tør puste steng nese og av og til tom for puste er tegninger av asma men legen min sier det er ikke det . Så er det egentlig alergi ,Asma eller hva.

Håper du kan vise mef riktig vei.

Med Vennlig Hilsen,

Abbas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230747-asma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...