Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på denne bilen. Jeg vil ha en bil jeg kan svinge meg inn i, ikke krype inn i. Etter hvert som det blir behov for inn og ut av småen i bilsete, vil det være ganske fint å ikke måtte bøye seg.

Citroen C8, Peugot 807 og Opel Zafira er fine de også, men de to første er nok litt dyre.

Noen som har erfaring med Sharan?

Jeg har prøvekjørt en og den var veldig god å kjøre.

Er den dyr i drift og hvordan er det med parkering i parkeringshus med latterlig små luker? Trekker den mye bensin/diesel? Er den et godt kjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sharan er nok stor og god ja. Personlig syns jeg VWTouran er mye finere, Sharan har den der skikkelige "dette-er-en-skikkelig-FAMILIE-bil"preget over seg syns jeg.

Touran er også god og romslig, samtidig som den ser litt mer spenstig eller stilig ut på en måte.

Det er min mening da. :-)

Jeg har ikke prøvekjørt Sharan, men Touran har jeg kjørt en god del i, og den er ihvertfall veldig god å kjøre. Sharan er sikkert like god å kjøre.

Skrevet

Sharan er nok stor og god ja. Personlig syns jeg VWTouran er mye finere, Sharan har den der skikkelige "dette-er-en-skikkelig-FAMILIE-bil"preget over seg syns jeg.

Touran er også god og romslig, samtidig som den ser litt mer spenstig eller stilig ut på en måte.

Det er min mening da. :-)

Jeg har ikke prøvekjørt Sharan, men Touran har jeg kjørt en god del i, og den er ihvertfall veldig god å kjøre. Sharan er sikkert like god å kjøre.

Tror Touranen var hakket for lav under taket for mannen i huset, men er helt enig i at den er tøff.

Gjest tut-tut
Skrevet

Tror Touranen var hakket for lav under taket for mannen i huset, men er helt enig i at den er tøff.

Det er ikke alle som har mann i huset.

Skrevet

Det er ikke alle som har mann i huset.

Og?

Gjest tut-tut
Skrevet

Og?

Ja, da trenger de ikke Sharan. Sånn er det med den saken

Skrevet

Ja, da trenger de ikke Sharan. Sånn er det med den saken

Om du sier det, så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...