Gå til innhold

NHD..Psykopat??


Terese84

Anbefalte innlegg

Hei..

Hva er kjennetegn til å være en psykopat?

Noen jeg snakket meg sa at min far var en psykopat..

Han har alltid kommet med trusler og krenkelser..

Truet med å drepe oss en gang..og med å sende oss bort når vi var små..truet med å banke oss..

Har et sinnsykt tempament og kan være veldig uforutsigbar. klikker for ingenting, mens andre ganger kan han være helt grei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

Det som er med psykopater er at de har manglende innlevelse i andre. Dvs at de mangler ofte samvittighet og empati. Og derfor kan være svært manipulerende og også uansvarlige og av og til voldelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusler, ja. Hva med de som har opplevd at foreldrene virkelig banker en...?

Han har vært fysisk voldelig og, men det er det han sier som alltid har vært værst. skulle ønske han brukte neven enda mer enn det han gjorde, ordene var værre.

Han har heller aldri sagt unnskyld eller snakket om noe etterpå..om han mangler empati er mulig, men jeg vet ikke om han har dårlig samvittighet...vanskelig å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...