Gjest Apluss Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvordan smaker soyamelk sammenlignet med kumelk? Finnes det flere sorter? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det finnes mange sorter, og de smaker stort sett ikke godt, etter min smak. De er mest egnet for matlaging. Jeg har også brukt noen av dem til frokostblanding, men aldri til å drikke. De har soyamelk flere steder, men for å se utvalget bør du dra på Maxi eller Ultra eller en annen matvarebutikk med ekstra stort utvalg. Helsekostbutikkene har også forskjellige soyaprodukter. Er det akkurat soyamelk du må ha, eller er det bare det at du skal unngå kumelk? Jeg har nemlig funnet ut at havremelk smaker bedre enn soyamelk. Du finner det sammen med soyamelk i butikken. 0 Siter
Gjest Apluss Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det finnes mange sorter, og de smaker stort sett ikke godt, etter min smak. De er mest egnet for matlaging. Jeg har også brukt noen av dem til frokostblanding, men aldri til å drikke. De har soyamelk flere steder, men for å se utvalget bør du dra på Maxi eller Ultra eller en annen matvarebutikk med ekstra stort utvalg. Helsekostbutikkene har også forskjellige soyaprodukter. Er det akkurat soyamelk du må ha, eller er det bare det at du skal unngå kumelk? Jeg har nemlig funnet ut at havremelk smaker bedre enn soyamelk. Du finner det sammen med soyamelk i butikken. Havremelk går sikkert like bra. Takk for svar. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Rismelk er heller ikke så verst, men den har en tynnere konsistens som man må være obs på hvis man bruker den i matlaging. Mange syns rismelken er bedre som drikkemelk, enn soyamelk. Mine barn vil ikke drikke noen av sortene, vi bruker dem bare til matlagning og på frokostblanding og sånt. 0 Siter
mariamamma Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Havremelk går sikkert like bra. Takk for svar. Skriver under på havremelken! Mye bedre enn ris og soyamelk ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.