Gå til innhold

Soyamelk

Anbefalte innlegg

Gjest Apluss
Skrevet

Hvordan smaker soyamelk sammenlignet med kumelk? Finnes det flere sorter?

Gjest Calóni
Skrevet

Det finnes mange sorter, og de smaker stort sett ikke godt, etter min smak. De er mest egnet for matlaging. Jeg har også brukt noen av dem til frokostblanding, men aldri til å drikke.

De har soyamelk flere steder, men for å se utvalget bør du dra på Maxi eller Ultra eller en annen matvarebutikk med ekstra stort utvalg. Helsekostbutikkene har også forskjellige soyaprodukter.

Er det akkurat soyamelk du må ha, eller er det bare det at du skal unngå kumelk? Jeg har nemlig funnet ut at havremelk smaker bedre enn soyamelk. Du finner det sammen med soyamelk i butikken.

Gjest Apluss
Skrevet

Det finnes mange sorter, og de smaker stort sett ikke godt, etter min smak. De er mest egnet for matlaging. Jeg har også brukt noen av dem til frokostblanding, men aldri til å drikke.

De har soyamelk flere steder, men for å se utvalget bør du dra på Maxi eller Ultra eller en annen matvarebutikk med ekstra stort utvalg. Helsekostbutikkene har også forskjellige soyaprodukter.

Er det akkurat soyamelk du må ha, eller er det bare det at du skal unngå kumelk? Jeg har nemlig funnet ut at havremelk smaker bedre enn soyamelk. Du finner det sammen med soyamelk i butikken.

Havremelk går sikkert like bra. Takk for svar.

Skrevet

Rismelk er heller ikke så verst, men den har en tynnere konsistens som man må være obs på hvis man bruker den i matlaging. Mange syns rismelken er bedre som drikkemelk, enn soyamelk. Mine barn vil ikke drikke noen av sortene, vi bruker dem bare til matlagning og på frokostblanding og sånt.

Skrevet

Havremelk går sikkert like bra. Takk for svar.

Skriver under på havremelken! Mye bedre enn ris og soyamelk ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...