Angelica :o) Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 *lol* Jupp.Vi beholdt klærne på så lenge vi var på byen, det var mer et naken nachspiel, på et vis.. ;-P Vi hadde det grisegøy, men jeg hadde det ikke fullt så kjempegøy i dag tidlig..auau..Vondt både i lommebok, hode og anstendigetsfølelsen..;-) Hihi..kan jeg feste med deg en gang? 0 Siter
pistolèro Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147804010' post='3116481] På Helan og Halan da kanskje? Hva er det? Har ikke bodd her mer enn noen måneder. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Å det hørtes hyggelig ut! :-) Skulle gjerne gjort det! Jepp, det tar alltid av på verandapartyene våre. Kunne kanskje vært LITT varmere, men pytt pytt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Er du singel? Etter jeg fikk samboer, har jeg nesten aldri vært ute på byen. Synes rett og slett det er skikkelig kjedelig. De fleste vennene våre er i forhold, og alle liker bedre å ha privatfester. Njei..Litt sånn merkelig semi-samboende..Joda, han er vel kjæresten min..(merkelig svar - lang historie..;-)) Jeg har alltid likt å gå ut selv om jeg ha kjærester og sånn jeg da..Selvom det kan være kjekt å være hjemme og gjøre koselige hjemmeting med kjærester også så klart..Men byflying er for min del ikke avhengig av sivilstatusen min..Men den er kanskje det for mange.. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 *lol* Jupp.Vi beholdt klærne på så lenge vi var på byen, det var mer et naken nachspiel, på et vis.. ;-P Vi hadde det grisegøy, men jeg hadde det ikke fullt så kjempegøy i dag tidlig..auau..Vondt både i lommebok, hode og anstendigetsfølelsen..;-) Du er ikke redd for å finne igjen bilde av seansen på Internett, da? Jeg har alltid vært ei pingle slik, selv om jeg aldri har fått stemplet festbrems. Ikke snakk om at jeg var med på - eller vil bli med på - nakenhet, ville dødd av skam om det ble distribuert på nettet... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Is blir det, pølser også! Hva skal du i morgen? Se på de bunadkledde, spise pølser og is, ha noen over til meg på noe mat sånn i fem-sek tiden, laxe og hygge meg, rett og slett:-) Hipp hipp hurra! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Men... Hva er dette med å farge byen rød? :-) En saying..Aner ikke hvorfor..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147804499' post='3116513] Hihi..kan jeg feste med deg en gang? Det kunne sikkert vært gøy! :-D 0 Siter
Mari25 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Njei..Litt sånn merkelig semi-samboende..Joda, han er vel kjæresten min..(merkelig svar - lang historie..;-)) Jeg har alltid likt å gå ut selv om jeg ha kjærester og sånn jeg da..Selvom det kan være kjekt å være hjemme og gjøre koselige hjemmeting med kjærester også så klart..Men byflying er for min del ikke avhengig av sivilstatusen min..Men den er kanskje det for mange.. :-) Jeg var mye på byen da jeg var singel, men det var bare for å bli kjent med gutter, så kanskje ikke så rart at man holder seg hjemme nå:-) Jeg fester skikkelig en gang i blant, men da hjemme hos venner. Alltid nedtur å stikke på byen når man er på et bra vorspiel, så vorspielet varer hele natta 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Du er ikke redd for å finne igjen bilde av seansen på Internett, da? Jeg har alltid vært ei pingle slik, selv om jeg aldri har fått stemplet festbrems. Ikke snakk om at jeg var med på - eller vil bli med på - nakenhet, ville dødd av skam om det ble distribuert på nettet... Nei, det tviler jeg seriøst på..,-) Det hadde selvfølgelig ikke vært ærerikt, men jeg anser muligheten som oe marginal..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg var mye på byen da jeg var singel, men det var bare for å bli kjent med gutter, så kanskje ikke så rart at man holder seg hjemme nå:-) Jeg fester skikkelig en gang i blant, men da hjemme hos venner. Alltid nedtur å stikke på byen når man er på et bra vorspiel, så vorspielet varer hele natta Hjemmefest er oftest hyggeligst, enig i det! :-) Uansett, ha det kos på både 16 & 17 da, uansett hvor & hvordan! :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hva er det? Har ikke bodd her mer enn noen måneder. Et utested i Sandnes. =) Hvor bor du nå? Bryne? (Hvis du vil si det) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Se på de bunadkledde, spise pølser og is, ha noen over til meg på noe mat sånn i fem-sek tiden, laxe og hygge meg, rett og slett:-) Hipp hipp hurra! Det høres koselig ut! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Farge byen rød sluttet jeg vel med da jeg var russ. Men kunne nok godt tenkt meg å gå ut å ta et par øl. Særlig om jeg hadde barnevakt og ikke skulle opp kl. 7 i morgen :-). :-) Du får kose deg med det du skal da..opp kl sju.Det var tidlig det! :-o Sender symp;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har fått nok en runde med omgangssyke så jeg har ligget i sengen og senere i hvilestolen på stua i hele dag etter noen reale spyrunder på kmorraskvisten. Så nei, ingen festing her nei! 0 Siter
Mari25 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hjemmefest er oftest hyggeligst, enig i det! :-) Uansett, ha det kos på både 16 & 17 da, uansett hvor & hvordan! :-) Takk for det! Du får kose deg ute:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nope, hehe. Her har jeg barn og hund som ligger og sover, så jeg kan ikke gå ut. Det får evt. bli et annet år. Men på lørdag blir det vorspiel og ut på byn - så jeg får ta en slags 16.mai på etterskudd da, eller noe sånt. ;_) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg har fått nok en runde med omgangssyke så jeg har ligget i sengen og senere i hvilestolen på stua i hele dag etter noen reale spyrunder på kmorraskvisten. Så nei, ingen festing her nei! Næh så kjipt!:-I Sånt er ikke kult, du får ha massevis med god bedring! :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nei, det tviler jeg seriøst på..,-) Det hadde selvfølgelig ikke vært ærerikt, men jeg anser muligheten som oe marginal..;-) Joa, hvis det var i et lite, privat lag er jeg enig. På mer offentlig plass - hjelp... :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Nope, hehe. Her har jeg barn og hund som ligger og sover, så jeg kan ikke gå ut. Det får evt. bli et annet år. Men på lørdag blir det vorspiel og ut på byn - så jeg får ta en slags 16.mai på etterskudd da, eller noe sånt. ;_) Du får gjøre det, lørdagen er sikkert like bra den..:-) Så får du ha en hyggelig 16, 17 og ekstra 16 mai! Hipp hipp hurra og sånn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.