Gå til innhold

Skal dere ut å feste i dag da?:-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Takk for det! Du får kose deg ute:-)

Takk! :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

46

• Angelica :o)

19

• Mari25

5

• musikeren

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Joa, hvis det var i et lite, privat lag er jeg enig. På mer offentlig plass - hjelp...

:-)

Å nakendanse på offentlig utested? Ojoj - det hadde ratt kommet i avisen og sånn i tillegg det..;-P

Skrevet

Den ringte nå, og den har ringt før i dag..jeg sitter bare og gjør meg litt kostbar og sender leveren min noen omsorgsfulle tanker etc..;-P

Men det blir nok kanskje en pitteliten pils. Kanskje.

Sa pokker meg hun som danset naken på bordet så sent som i går. Djeeez, jeg er uforbedrelig.

hohoho!

Vi må feste sammen en gang!

Skrevet

Næh så kjipt!:-I Sånt er ikke kult, du får ha massevis med god bedring! :-)

Det er min tredje runde på ganske kort tid så jeg begynner å bli mektig lei av mariekjeks og cola... :o(

I tillegg så brakk jeg meg så kraftig i morrest at kjeven nesten spratt ut av ledd - har vondt ennå! *Syte og klage*

Angelica :o)
Skrevet

Det kunne sikkert vært gøy! :-D

Jeg eier ingen hemmninger i fylla..

Kunne blitt skummelt..hehe

Skrevet

Sitter her med ett glass kald hvitvin i handa og lurer på om jeg skal gå ut en tur eller bare være hjemme med mannen...

En ting er jo det at jeg vil ut å se på tog(ene) i morgen og vil nødig stinke fyll og æsj, tror derfor jeg skal holde meg inne i kveld og heller legge meg til normal tid :)

Men så er det jo så veldig artig å være på byen (for det meste iallefall..)

*tenke tenke*

Skrevet

hohoho!

Vi må feste sammen en gang!

Samme sa jeg!

Tenk deg det da! heheheh

Gjest prust
Skrevet

Min festkveld er som følger:

Fikk ungene i seng klokka 20. Satte meg ned i sofaen og skravlet i telefonen med søstera mi + mamma. Fant en boks eplecider (som jeg egentlig skulle ha i morgen) + en pose Sørlandschips.

Nå skal jeg ha en liten DOL-runde før jeg setter i gang med stryking av bunadsskjorte + laging av iskake + vaske over golvene. Hvis jeg rekker det, lager jeg klar eggerøre og potetsalat også.

Litt av en fest!!! *hahaha*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147805671' post='3116578]

Samme sa jeg!

Tenk deg det da! heheheh

Det hadde blitt den kongebra festen, det er jeg sikker på!

*s*

Skrevet

Det hadde blitt den kongebra festen, det er jeg sikker på!

*s*

He he.. Jeg er jo som sagt med på alt! hahahah

Gjest Mom33
Skrevet

Å nakendanse på offentlig utested? Ojoj - det hadde ratt kommet i avisen og sånn i tillegg det..;-P

He-he-he, da hadde vi fått vite hvem du er, i alle fall!

;-)

Skrevet

Skal ingenting, ettersom jeg er sykemeldt idag. Skal jobbe imorgen kveld.

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147801727' post='3116382]

Tror jeg blir hjemme. Vet ikke om det er så lurt å drikke nå som det akkurat har blitt slutt med kjæresten :/

What??

MSN NÅ!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147801727' post='3116382]

Tror jeg blir hjemme. Vet ikke om det er så lurt å drikke nå som det akkurat har blitt slutt med kjæresten :/

Er det sant?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147810368' post='3116785]

ja... dessverre :/

Uffda.

*bamseklem*

Skrevet

Uffda.

*bamseklem*

Takk..det varmet

laguna1365380434
Skrevet

Sitter her med ett glass kald hvitvin i handa og lurer på om jeg skal gå ut en tur eller bare være hjemme med mannen...

En ting er jo det at jeg vil ut å se på tog(ene) i morgen og vil nødig stinke fyll og æsj, tror derfor jeg skal holde meg inne i kveld og heller legge meg til normal tid :)

Men så er det jo så veldig artig å være på byen (for det meste iallefall..)

*tenke tenke*

Du får tygge litt på det! ;-)Uansett hva avgjørelsen blir får du ha det kjekt!

laguna1365380434
Skrevet

Min festkveld er som følger:

Fikk ungene i seng klokka 20. Satte meg ned i sofaen og skravlet i telefonen med søstera mi + mamma. Fant en boks eplecider (som jeg egentlig skulle ha i morgen) + en pose Sørlandschips.

Nå skal jeg ha en liten DOL-runde før jeg setter i gang med stryking av bunadsskjorte + laging av iskake + vaske over golvene. Hvis jeg rekker det, lager jeg klar eggerøre og potetsalat også.

Litt av en fest!!! *hahaha*

Oj, det må jeg si! Så flink du er da! :-) Da har du hvertfall gjort deg fortjent til en super søtende mai, om ikke annet! Hipp hipp!

laguna1365380434
Skrevet

Skal ingenting, ettersom jeg er sykemeldt idag. Skal jobbe imorgen kveld.

Uff da, god bedring! Og håper du får en så hyggelig søttende som mulig, tross sykdom og jobbing..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...