Gå til innhold

Skal dere ut å feste i dag da?:-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147805390' post='3116566]

Jeg eier ingen hemmninger i fylla..

Kunne blitt skummelt..hehe

*lol* Det kunne det, har ikke så manmge sjøl! ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

46

• Angelica :o)

19

• Mari25

5

• musikeren

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å nei, dessverre. 17. mai er for meg den kjipeste delen av det å være mor. Opp tidlig med unge som hopper og spretter av glede, fryse kattunger på seg i toget og tettpakka program fra morgen til kveld *stønner* Hadde aldri orket hvis jeg skulle gå på byen i kveld. Aldri!

Gleder meg allerede til han blir så stor at han ikke gidder å feire 17. mai;-)

laguna1365380434
Skrevet

Å nei, dessverre. 17. mai er for meg den kjipeste delen av det å være mor. Opp tidlig med unge som hopper og spretter av glede, fryse kattunger på seg i toget og tettpakka program fra morgen til kveld *stønner* Hadde aldri orket hvis jeg skulle gå på byen i kveld. Aldri!

Gleder meg allerede til han blir så stor at han ikke gidder å feire 17. mai;-)

Ajaj..! Hørtes ut som hårda bud! Du får ta deg en feirings når hele greia er overstått, og ellers ha lykke til i morgen! :-)

Hipp hurra og sånn, eller kanskje ikke? ;-)

Gjest prust
Skrevet

Oj, det må jeg si! Så flink du er da! :-) Da har du hvertfall gjort deg fortjent til en super søtende mai, om ikke annet! Hipp hipp!

:-)

Var litt overmodig tidligere i kveld. Det ble med iskake, pynting av bløtkake og stryking av bunadsskjorta. Orket ikke ta golvene.

Nå har jeg funnet frem flagg, fått min kjære til å ordne potetene til potetsalaten og pusse skoene + at jeg fant fotoapparatet som hadde vært borte siden påske!!!!

God natt - og ha en strålende dag i morgen, Laguna!!!!

laguna1365380434
Skrevet

Var litt overmodig tidligere i kveld. Det ble med iskake, pynting av bløtkake og stryking av bunadsskjorta. Orket ikke ta golvene.

Nå har jeg funnet frem flagg, fått min kjære til å ordne potetene til potetsalaten og pusse skoene + at jeg fant fotoapparatet som hadde vært borte siden påske!!!!

God natt - og ha en strålende dag i morgen, Laguna!!!!

Det hørtes da MERE enn bra nok ut det da! Flinkt! :-)

Ha en flott en i morgen du også! Hurra!:-)

Skrevet

For ti år siden hadde jeg nok gjort det :-)

"............................................"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Feste nei! Nå er jeg så sliten at siger nesten sammen her jeg sitter.

Dagen min har vært slik:

Pynta minstemor til "17 mai" feiring i barnehagen.

Jobba til klokka 13.00. (Vi slutter alltid 13.00 før store dager)

Etter jobben dro jeg til frisøren for i sette noen lyse striper i etterveksten.

Deretter dro jeg for å kjøpe 17.maikjole til minstemor. Det var egentlig allerede gjort, men hun brukte den i dag og jeg orket ikke vaske, så jeg kjøpte likegodt en ny kjole. Deretter kjøpte jeg sandaler til henne.

Så fant jeg ut at sønnen manglet noe pent og varmt han kan bruke utenpå hvitskjorta.

Og siden han ikke vil være vedig fin, ble det en hettegenser.

Så måtte jeg handle litt spekemat og røkt laks til frokosten.

Deretter skulle jeg ta bussen hjem, og halveis skulle jeg av for å hente minstemor i barnehagen. Men så traff jeg en kjenning på bussen, og vi ble sittende og skravle slik at Guuud! Jeg glemte å hente minstemor. Vill panikk. Ville jeg nå rekke barnehagen?

Skynde seg hjem og hente bilen og kjøre tilbake. Det gikk bra med et nødskrik.

Deretter hjem og ordne alt som skulle gjøres her hjemme.

Så skulle jeg kjøre sønnen min på karate til andre siden av byen. Vi kommer dit og får vite at det ikke er noe karate i dag. Kjøre hjem igjen.

Jage ungene i dusjen.

Hadde strøket alt av klær i går, bortsett fra bunadsskjorta som jeg har styret med i hele kveld.(og i går)

Har lagt på rent sengetøy til broren min og tantebarnet mitt som skal ligge over til i morgen. Passet på at de har fått litt service.

Passet på en kake for min datter som sto i ovnet frem til nå, som datteren min har laget og skal ta med til frokost hos en klassevenninne i morgen.

Jeg er ikke i humør til noe festing nei:)

Skrevet

For mange år siden var 16. mai en dag jeg gikk ut for å bl. annet se på russen. I dag unngår jeg å gå ut av samme årsak.

Har dessuten 4 unger som skal tidlig opp og bades og pyntes.

Tror jeg står over :)

Skrevet

med to barn som skal i skoletoget (tenåringer) og en femåring som gleder seg masse... hmmmm tror jeg dropper festen i kveld, det var liksom i "gamle dager" for meg:-)

laguna1365380434
Skrevet

For ti år siden hadde jeg nok gjort det :-)

"............................................"

;-) Jeg en barnslig sjel, og vurderte sterkt - men nøyde meg faktisk med å gå¨på Delideluca etter en brus!

laguna1365380434
Skrevet

Feste nei! Nå er jeg så sliten at siger nesten sammen her jeg sitter.

Dagen min har vært slik:

Pynta minstemor til "17 mai" feiring i barnehagen.

Jobba til klokka 13.00. (Vi slutter alltid 13.00 før store dager)

Etter jobben dro jeg til frisøren for i sette noen lyse striper i etterveksten.

Deretter dro jeg for å kjøpe 17.maikjole til minstemor. Det var egentlig allerede gjort, men hun brukte den i dag og jeg orket ikke vaske, så jeg kjøpte likegodt en ny kjole. Deretter kjøpte jeg sandaler til henne.

Så fant jeg ut at sønnen manglet noe pent og varmt han kan bruke utenpå hvitskjorta.

Og siden han ikke vil være vedig fin, ble det en hettegenser.

Så måtte jeg handle litt spekemat og røkt laks til frokosten.

Deretter skulle jeg ta bussen hjem, og halveis skulle jeg av for å hente minstemor i barnehagen. Men så traff jeg en kjenning på bussen, og vi ble sittende og skravle slik at Guuud! Jeg glemte å hente minstemor. Vill panikk. Ville jeg nå rekke barnehagen?

Skynde seg hjem og hente bilen og kjøre tilbake. Det gikk bra med et nødskrik.

Deretter hjem og ordne alt som skulle gjøres her hjemme.

Så skulle jeg kjøre sønnen min på karate til andre siden av byen. Vi kommer dit og får vite at det ikke er noe karate i dag. Kjøre hjem igjen.

Jage ungene i dusjen.

Hadde strøket alt av klær i går, bortsett fra bunadsskjorta som jeg har styret med i hele kveld.(og i går)

Har lagt på rent sengetøy til broren min og tantebarnet mitt som skal ligge over til i morgen. Passet på at de har fått litt service.

Passet på en kake for min datter som sto i ovnet frem til nå, som datteren min har laget og skal ta med til frokost hos en klassevenninne i morgen.

Jeg er ikke i humør til noe festing nei:)

Oj, puh, jeg blir sliten bare av å lese om det, så flink du har vært! Håper du får en flott søttende da! :-)

laguna1365380434
Skrevet

For mange år siden var 16. mai en dag jeg gikk ut for å bl. annet se på russen. I dag unngår jeg å gå ut av samme årsak.

Har dessuten 4 unger som skal tidlig opp og bades og pyntes.

Tror jeg står over :)

Jeg skoftet faktisk jeg og, etter mye vurdering og att og frem... Håper både du og fire unger får en fin syttende da! Hipp hipp! :-)

laguna1365380434
Skrevet

med to barn som skal i skoletoget (tenåringer) og en femåring som gleder seg masse... hmmmm tror jeg dropper festen i kveld, det var liksom i "gamle dager" for meg:-)

Da får både du og store&små unger uansett ha en fin en i morgen da! hipp hipp! :-)

Skrevet

;-) Jeg en barnslig sjel, og vurderte sterkt - men nøyde meg faktisk med å gå¨på Delideluca etter en brus!

Ungdommen nå tildags, altså! Og du kaller deg like gammel som meg?! *Rystet*

"............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Ungdommen nå tildags, altså! Og du kaller deg like gammel som meg?! *Rystet*

"............................................."

Jupp, det er voldsomme greier..;-) Men det var rolig ute også..Seriøst! Jeg hadde forventet meg køer og spyende russ der ute - minst - men jeg så lite spennende og fikk brusen min på null komma svisj! kanskje folk ikke kan feste lenger, eller mer sannsynlig, det er tidlig!

Uansett, god søttende og hipp hipp hurra og sånn til deg! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Oj, puh, jeg blir sliten bare av å lese om det, så flink du har vært! Håper du får en flott søttende da! :-)

Og da glemte jeg å skrive at jeg ikke fant bunadsskoene mine. Lette på kjeller og loft.

Skulle kjøpe nye da jeg kjørte sønnen min på karaten, men glemte det.

Måtte rushe ned til Oslo City i all hast og kjøpe nye.

Håper jeg har kastet dem for nå vil jeg helst ikke finne dem.

Når jeg er stresset fungerer ikke hodet mitt, jeg glemmer og glemmer og skaffer meg alt for mye merarbeid.

Det samme gjentar seg hvert år, enda jeg forsøker å begynne i god tid.

Men neida, og nå burde jeg ha sovet, men det er sånn avkobling å sitte her.

laguna1365380434
Skrevet

Og da glemte jeg å skrive at jeg ikke fant bunadsskoene mine. Lette på kjeller og loft.

Skulle kjøpe nye da jeg kjørte sønnen min på karaten, men glemte det.

Måtte rushe ned til Oslo City i all hast og kjøpe nye.

Håper jeg har kastet dem for nå vil jeg helst ikke finne dem.

Når jeg er stresset fungerer ikke hodet mitt, jeg glemmer og glemmer og skaffer meg alt for mye merarbeid.

Det samme gjentar seg hvert år, enda jeg forsøker å begynne i god tid.

Men neida, og nå burde jeg ha sovet, men det er sånn avkobling å sitte her.

Sånn funker vel hodene til de fleste av oss..Lett å gå med under armen når man har mye å tenke på..;-) Koble av du, det høres det da sannelig ut til at du har gjort deg fortjent til! :-)

Skrevet

Jupp, det er voldsomme greier..;-) Men det var rolig ute også..Seriøst! Jeg hadde forventet meg køer og spyende russ der ute - minst - men jeg så lite spennende og fikk brusen min på null komma svisj! kanskje folk ikke kan feste lenger, eller mer sannsynlig, det er tidlig!

Uansett, god søttende og hipp hipp hurra og sånn til deg! :-)

Deg også :-)

"...................................."

Skrevet

Allright, men da får du kose deg med det du skal da! :-)

Takk!!! Jeg koste meg med barna mine, la dem og koste meg med å stryke bunader, bunadsskjorter og dresskjorter. Jeg la sammen et par klesvasker. Og til slutt hadde mannen min og jeg en koselig samtale i sofaen før vi gikk og la oss.

I dag tidlig kl. 05 våknet lillebror blid og fornøyd. Jeg var ikke i bakrus og kunne nyte de herlige lydene han lager :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...