Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si det... Turen hjem var et lite hælvete. Jeg kunne føle hud forsvinne for hvert lille gnikk.

Han har det ille nå. Hva må egentlig til for at den såre og hudløse rumpa hans skal få den pleie og omsorg den trenger?

Videoannonse
Annonse
Gjest blame
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes du er litt nusselig.. hehe

hare1365380455
Skrevet

Zinksalve på numsen og en kald øl til musikeren?

Gjest Starling
Skrevet

Det er ikke noe sexy med mannfolk som syter...

Gjest Mom33
Skrevet

Hm, du må jo være passe gal, da, for å legge i vei med sykkelen hjem når turen PÅ jobb fikk slik resultat.

Ja-ja, føler med deg, i alle fall.

Men du, det er veldig viktig at du finner noe som skiller skinkene fra hverandre, altså, slik at de ikke gror sammen. Det gror utrolig fort i de områdene der, så du bør sannsynligvis sove på magen med baken rimelig rett i været i natt. Få noen til å legge noe i trekantform inn i sprekken, med gasbind på selvfølgelig, etter at du har lagt deg til.

God bedring!

Gjest sukkkerklumpen
Skrevet

Er du sikker på at ingen har plugga avløpet ditt på turen da?

Skrevet

Hm, du må jo være passe gal, da, for å legge i vei med sykkelen hjem når turen PÅ jobb fikk slik resultat.

Men du, det er veldig viktig at du finner noe som skiller skinkene fra hverandre, altså, slik at de ikke gror sammen. Det gror utrolig fort i de områdene der, så du bør sannsynligvis sove på magen med baken rimelig rett i været i natt. Få noen til å legge noe i trekantform inn i sprekken, med gasbind på selvfølgelig, etter at du har lagt deg til.

God bedring!

Æææææhhh! Dæven! Ja, gjett om jeg skal ligge med skinka i været!

Å grøss og gru.... Vokser det sammen der kan det fort ende med en salutt som skaker både himmel og helvete!

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes du er litt nusselig.. hehe

Jeg er jo det:-)

Gjest numsen
Skrevet

Zinksalve på numsen og en kald øl til musikeren?

Ja takk:-)

Gjest Mom33
Skrevet

Æææææhhh! Dæven! Ja, gjett om jeg skal ligge med skinka i været!

Å grøss og gru.... Vokser det sammen der kan det fort ende med en salutt som skaker både himmel og helvete!

Da er det kun staking som vil åpne det igjen.

Sant, altså.

Gjest Elextra
Skrevet

God bedring!

Ha ha :)

Skrevet

Jeg antar at du ikke lar deg lure til å forsøke sennep eller tabasco? ;-)

Skrevet

Det ville vært indirekte mord;-)

Skrevet

Da er det kun staking som vil åpne det igjen.

Sant, altså.

Er du god på sånne stakejobber?

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-D

Gjest Mom33
Skrevet

Er du god på sånne stakejobber?

Njæ. Men jeg kan lære!

Skrevet

Njæ. Men jeg kan lære!

Ja, det er godt å kunne ha noen i bakhånd;-)

Gjest potetmel
Skrevet

Fyll litt potetmel mellom skinkene du så de ikke gnisser mot hverandre.

Gjest Mom33
Skrevet

Ja, det er godt å kunne ha noen i bakhånd;-)

Kjære, bare spør om det er noe jeg kan hjelpe med. Jeg er f.eks. veldig flink til å gi gode, praktiske råd, og det er ikke den ting jeg ikke kan utrette med et kosteskaft!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...