musikeren Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Kjære, bare spør om det er noe jeg kan hjelpe med. Jeg er f.eks. veldig flink til å gi gode, praktiske råd, og det er ikke den ting jeg ikke kan utrette med et kosteskaft! ;-) Hm. I'll stick you to it:-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det ville vært indirekte mord;-) ...men det hadde medført skikkelig trim av stemmebåndene da ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 I militæret brukte de anbefale tjukke lag vaselin :-) På apoteket får du kjøpt en slags bandasje som blir som gele når den blir våt. En slik + saltvann mellom skinkene kanskje? 0 Siter
musikeren Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 I militæret brukte de anbefale tjukke lag vaselin :-) På apoteket får du kjøpt en slags bandasje som blir som gele når den blir våt. En slik + saltvann mellom skinkene kanskje? Salt?! Nei, ikke et saltkorn skal i nærheten av disse skinkene her. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Salt?! Nei, ikke et saltkorn skal i nærheten av disse skinkene her. Fysiologisk saltvann, selvfølgelig. Slikt man skyller øyer og neser og sår med. Det svir ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.