Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stryk ikke skjorten!! Når du møter din forfærde mor i morgen, stryker du hånden lett over pannen din, mens du sier at du har gjort så godt du kan. Da vil din mor skjønne for godt at dette er en oppgave du aldri vil mestre, og hun vil hjelpe deg for ALLTID.

Skjorten er nystrøken og befinner seg i hennes hus sammen med resten av bunaden. Hun hjelper meg med å ta den på i morgen, men jeg har fått pen beskjed om at jeg får kle av meg og beholde den hjemme hos meg selv.

Videoannonse
Annonse
serendipity
Skrevet

Maken til mamma!!! Hun må da skjønne at dette er hennes oppgave ;-) he he..

Skrevet

Hvem andre enn jeg er det som stryker bunadsskjorta til kona? Det har nok blitt min livsoppgave.

Skrevet

Helt horribelt :)

Husker da mor mente jeg var for gammel til å få hjemmelaget adventskalender. Da var jeg 25 år. Syntes det var blodig urettferdig, men jeg har overled i 10 juler etterpå - faktisk.

Skrevet

Kontakt barneombudet og spør hvordan man klager på slike avgjørelser!

Selv har jeg aldri kommet over at faren min antok at man ikke lenger trengte påske-egg når man var blitt 16 år:-( Hvorfor skulle lillebror på 9 få og ikke jeg???

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Mormor hadde ansvaret for min bunadsskjorte til året før hun døde. ;)

Og det var ikke bare-bare å skulle stryke de sjøl første gangen, særlig ikke da strykejernet mitt gikk til helvete kl 23.40

Men nå fikser jeg 3 stk helt på egenhånd, selv om resultatet aldri noen gang komer til å bli i nærheten av mormors. ;)

Skrevet

Skjorten er nystrøken og befinner seg i hennes hus sammen med resten av bunaden. Hun hjelper meg med å ta den på i morgen, men jeg har fått pen beskjed om at jeg får kle av meg og beholde den hjemme hos meg selv.

Jaja, det var bare et tips jeg tror menn har brukt i mange år med hell, dog ikke på bunader men på andre ting de ikke vil gjøre *glis*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg drev telefonterror i går ang. den skjorta.

Jeg klagde like mye til henne som til dere.

Skrevet

Døh, den beskjeden fikk jeg og i dag. Fikk ikke gått i bunad fordi den henger hjemme hos mamma (40-50 mil herfra), og nå i kveld fikk jeg beskjed om at det sannelig er på tide at jeg tar den med meg hjem, og påfølgende instruksjoner om hvordan den skal oppbevares og behandles :-O

Jeg er ikke klar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...