Lillemus Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg drikker cola kun når jeg har magesyke og da sukker-cola. Men ikke skjønner jeg at noen orker å sitte og tylle i seg litervis av den tjukke, svarte, krampesøte, ekle guffa... Usj. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja, like ubegripelig som at noen sitter og heller i seg den varme, bitre fæle drikken kalt kaffe ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg har kjøpt omtrent tre tonn med godteri i dag, og et par biter stratos ettefulgt av en god slurk iskald cola er jo bare himmelsk!! Hadde det enda vært sunt, sier nå jeg. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg drakk en del cola før, men ikke litervis om dagen. For et par år siden gikk jeg over til pepsi max o.l uten sukker, og klarer i dag ikke smaken av vanlig cola. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg drikker ikke mye brus i det hele tatt, men når jeg en sjelden gang gjør det, velger jeg helst vanlig cola. Synes det er godt, men fryktelig søtt. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er ganske enig, men til junkfood dagen derpå er Cola et must. Sukk, ikke at det akkurat er så mange slike dager i året lenger, da... ;-) I dag har jeg for første gang på flere år drukket lett-brus, og DET var pyton, det! Jækk. 0 Siter
cecily Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Fordi vi liker smaken, kanskje. Jeg drikker slett ikke mye brus, men en kald Cola innimellom gjør seg det. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Smak og behag kan ikke diskuteres.. ) Jeg syns faktisk jeg blir mer tørst av å drikke brus, så kanskje det er forklaringen? Vann er en uovertruffen drikk, nest etter rødvin selvfølgelig ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg er ganske enig, men til junkfood dagen derpå er Cola et must. Sukk, ikke at det akkurat er så mange slike dager i året lenger, da... ;-) I dag har jeg for første gang på flere år drukket lett-brus, og DET var pyton, det! Jækk. *Hihi* Jeg er mest glad i Solo eller Fanta jeg, og da selvfølgelig sukker-varianten, lett-brus gir meg bare vondt i magen. 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ingenting er så godt som en iskald cola å slukke tørsten på. Hvorfor det er så godt, nei si det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Ingenting er så godt som en iskald cola å slukke tørsten på. Hvorfor det er så godt, nei si det... Men man blir da ikke utørst av å drikke cola? Jeg får bare vanvittig lyst til å kvelve i meg en halvliter iskaldt vann når jeg har hatt i meg en slurk cola... 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja, like ubegripelig som at noen sitter og heller i seg den varme, bitre fæle drikken kalt kaffe ) Enig! Jeg elsker cola, men har gått over til Pepsi Max istedet. Før drakk jeg alt for mye cola, men nå går det ca 1,5 l Pepsi Max i uka. Drikker heller masse vann til daglig. Kaffe er bare drikkendes med store mengder melk og sukker! 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Men man blir da ikke utørst av å drikke cola? Jeg får bare vanvittig lyst til å kvelve i meg en halvliter iskaldt vann når jeg har hatt i meg en slurk cola... Jeg blir ikke det... Men det er godt å skylle munnen med litt vann etter coladrikking. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes det er godt med cola, men det må være TabExtra eller PepsiMax. SukkerCola synes jeg gir et ekkelt sukkerbelegg på tenna *grøss* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja, like ubegripelig som at noen sitter og heller i seg den varme, bitre fæle drikken kalt kaffe ) Ja, kaffi kan jeg ærlig talt ikke skjønne at noen liker!! CaffeMocca er godt og dessuten er det godt med en sukkerbit dyppet i kaffi, men kaffi alene *urk* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Drikker generelt ikke så mye brus, men da gjerne PepsiMax eller Cola Light. Men ingenting kommer opp mot skikkelig Coca Cola! Er jeg i bakrus er det dessuten lite annet som funker, må ha det da, bare må ha det! 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja, kaffi kan jeg ærlig talt ikke skjønne at noen liker!! CaffeMocca er godt og dessuten er det godt med en sukkerbit dyppet i kaffi, men kaffi alene *urk* Nytrukket kaffi lukter godt ) men jeg kommer nok aldri til å like det, selv ikke med masse melk og sukker. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Enig! Jeg elsker cola, men har gått over til Pepsi Max istedet. Før drakk jeg alt for mye cola, men nå går det ca 1,5 l Pepsi Max i uka. Drikker heller masse vann til daglig. Kaffe er bare drikkendes med store mengder melk og sukker! Jeg drikker også pepsimax. Liker ikke coca cola lengre egentlig. Drikke nok for mye pepsimax i perioder, men men......noen laster skal man ha ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nytrukket kaffi lukter godt ) men jeg kommer nok aldri til å like det, selv ikke med masse melk og sukker. Enig! Jeg liker også kaffilukta, men selve kaffien smaker bare møkkavann :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.