Gå til innhold

Hvordan orker dere å drikke cola?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smak og behag det der.

Selv skjønner jeg ikke hvordan folk kan like tørr hvitvin; i min gane er forskjellen på slikt og eddik minimal til ikke-eksisterende ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• cecily

3

• kakki1365380609

3

• EllaJo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Cola er godt:-) Det er ikke noe sunnere å drikke Fanta eller Solo

Gjest Starling
Skrevet

Jeg drikker også pepsimax. Liker ikke coca cola lengre egentlig.

Drikke nok for mye pepsimax i perioder, men men......noen laster skal man ha :o)

Ja, herregud! Jeg røyker og drikker Pepsi Max, og gjør sikkert hundre andre ting som er usunt. Man lever for pokker bare en gang, kan ikke leve som en munk. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, er ikke det pussig at Cola liksom er ille, mens Solo og Sitronbrus alltid har vært greit? Slik var det i hvert fall da jeg vokste opp.

Gjest Mom33
Skrevet

*Hihi* Jeg er mest glad i Solo eller Fanta jeg, og da selvfølgelig sukker-varianten, lett-brus gir meg bare vondt i magen.

Det er sjelden vi drikker brus her i huset, men vi har det da innimellom. Og da alltid i sukkervariant. Jentene vil ha gul brus, jeg liker best den sider-varianten jeg ikke husker navnet på nå. Og farris, alt unntatt den blå.

Blir jo rett og slett tørst av denne lettbrusen. Sprite Zero er ikke noe for meg!

Skrevet

Jeg liker ikke cola spesielt godt. Jo mer lunken - dess kvalmere er den. Drakk cola på hurtigruta da jeg var 12 år. Ble så sjøsyk.. Etter det fikk jeg helt stygga på sorten.

Jeg foretrekker Solo!

Skrevet

Har jeg sagt noe om sunnhetsgehalten her? Col er mye søtere og kvalmere enn gulbrus synes jeg.

Skrevet

Ja, er ikke det pussig at Cola liksom er ille, mens Solo og Sitronbrus alltid har vært greit? Slik var det i hvert fall da jeg vokste opp.

Det var smaken jeg snakket om da, ikke hvorvidt den ene brusen er sunnere enn den andre.

Skrevet

Ja, like ubegripelig som at noen sitter og heller i seg den varme, bitre fæle drikken kalt kaffe :o)

Sjokoladekaffe med et par suketter og en dæsj baileys er godis... :o) Men ellers kommer ikke kaffe innenfor mine lepper nei.

laguna1365380434
Skrevet

Også cola som er brusen med stor B og greier..Jeg skjønner ikke at folk orker å la være! mmmm!

:-)

Skrevet

Orker det mer enn tab extra og pepsi max. Fytti grisen for en dårlig smak på disse brusene.

Cola er godt, men jeg er mer glad i fanta.

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvis man ikke har drukket cola på en laaaaang stund så er det faktisk ikke noe godt.

Da jeg handla inn til 17. mai i dag så kjøpte jeg 2 pepsi max til sambon, 1 cola og en solo. Ble for mye med 2 cola liksom. Liker cola men ikke i uendelige mengder. Gogt med annen brus innimellom. Men cola er primærbrusen, men jeg får perioder der jeg går lei, og da dgår det som regel i solo eller 7up.

Skrevet

Hvordan noen i det hele tatt kan drikke brus - som er lite annet enn tyntflytende sirup, er noe jeg ikke forstår.

Og da tenker jeg ikke på litt en gang i blant. Men en eller flere flasker hver dag. Fytti helvete, hva godt det må ha gjørt med kroppen når man blir 60 :-)

"..............................................."

Skrevet

Hvordan noen i det hele tatt kan drikke brus - som er lite annet enn tyntflytende sirup, er noe jeg ikke forstår.

Og da tenker jeg ikke på litt en gang i blant. Men en eller flere flasker hver dag. Fytti helvete, hva godt det må ha gjørt med kroppen når man blir 60 :-)

Drikker lite brus, men akkurat nå har jeg omgangssyke og har gått tom for saft så derfor drikker jeg de gamle slantene som har stått i kjøleskapet lenge. Vann er rene brekkmidlet når jeg er sjuk.

Skrevet

Prozak må visst leve evig han, så sunn som han er alltid. Er hverken tilhenger av lavmålsmat, lavmålsdrikke eller lavmålskultur.

Hurra for 17. mai.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg drikker cola når jeg er fyllesyk, iskald.

Og litt når jeg har omgangsyke, men da er det igrunnen samme hva brus jeg drikker, bare kroppen får litt sukker.

Men drikke cola hver dag hadde jeg ikke gjort, ikke annen brus heller.

Brus innimellom er godt, men foretrekker annet en cola.

Skrevet

Prozak må visst leve evig han, så sunn som han er alltid. Er hverken tilhenger av lavmålsmat, lavmålsdrikke eller lavmålskultur.

Hurra for 17. mai.

Å, jeg hiver i meg mye usunt gitt. Men denne brusdrikkingen og jevnlige junk-food spisingen regner jeg med at man får igjen for med årene :-)

"............................................."

Skrevet

Jeg synes cola er veldig godt av og til. Men ofte smaker det skikkelig vondt.

Gjest linnelinn
Skrevet

cola er jo så godt. mmm... Blir lei om en drikker det for mye da, men da kan en ta seg en dags pause...

Skrevet

Å, jeg hiver i meg mye usunt gitt. Men denne brusdrikkingen og jevnlige junk-food spisingen regner jeg med at man får igjen for med årene :-)

"............................................."

Hva slags gift gikk du på natt til 17.mai?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...