Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Drikker lite brus, men akkurat nå har jeg omgangssyke og har gått tom for saft så derfor drikker jeg de gamle slantene som har stått i kjøleskapet lenge. Vann er rene brekkmidlet når jeg er sjuk. -"har gått tom for saft så derfor drikker jeg de gamle slantene som har stått i kjøleskapet lenge" Død cola kan ikke sammenliknes med frisk cola! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 -"har gått tom for saft så derfor drikker jeg de gamle slantene som har stått i kjøleskapet lenge" Død cola kan ikke sammenliknes med frisk cola! Jeg har drukket kald, frisk cola fra nyåpnet flaske rett fra kjøleskapet også. Ikke stort bedre det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Cola er kjempegodt! Men nå drikker jeg pepsi max eller tab x-tra. 0 Siter
Gjest vannhull Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg skjønner heller ikke at folk drikker cola og andre usunne drikker i stedet for vann som er så godt. 0 Siter
mAd Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har aldri skjønt at folk klarer å drikke brus i det hele tatt jeg. Alt for søtt, og så er jeg ikke no tilhenger av den kullsyra. MEN.. etter at jeg fikk baby nylig, har jeg plutselig fått smådilla på Solo.. Rare greier. MÅ være på halvlitersflaske da, ikke det samme om jeg må drikke det fra glass, hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Jeg skjønner heller ikke at folk drikker cola og andre usunne drikker i stedet for vann som er så godt. Vanligvis drikker jeg svært lite brus, men akkurat nå har jeg hatt omgangssyke og da er vann rene brekkmidlet for meg så derfor - brus. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Synes Cola er utrolig godt. Den eneste virkelig gode brusen. Men jeg drikker ikke mye av det. Det er kun godt ved enkelte anledninger. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg drikker bare Tab ekstra. Cola er best, men holder meg unna. 0 Siter
Gjest Coladrikkende mann i 20-årene Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ikke noe problem. Kan drikke flere liter cola til dagen. Ingen drikk utenom melk som slår en iskald cola på boks..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.