Gå til innhold

17. mai og mat

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg har eksamen for tiden, og har helt glemt at det er syttende mai i morgen. Jeg må jobbe på eksamen, men jeg må også ha mat, og kjøleskapet er tomt.

Spørsmålet blir således: Er det noen butikker som har åpent i morgen? Jeg tror jo ikke det, og synes folk skal ha fri, men jeg blir nok sulten... Er 7/11 åpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok helst satset på å rekke en butikk som har åpent til 22 i kveld.

Meg1365380063
Skrevet

Jeg ville nok helst satset på å rekke en butikk som har åpent til 22 i kveld.

Jeg tenkte på det, men rekker det ikke - bor 25 minutter med buss fra butikk som har åpent så lenge. Jeg har jo knekkebrød, men det er godt med pållegg på...

Skrevet

Jeg tenkte på det, men rekker det ikke - bor 25 minutter med buss fra butikk som har åpent så lenge. Jeg har jo knekkebrød, men det er godt med pållegg på...

Bensinstasjoner pleier vel å være åpne 17. mai?

Skrevet

Statoil og liknende har nok åpent. Sikkert 7/11 også, og div. storkiosker og sånn.

kakki1365380609
Skrevet

Har du et par hyggelige naboer du kan låne litt av?

Bestille en pizza for levering i kveld og ha den til i morgen i kjøleskapet?

Meg1365380063
Skrevet

Har du et par hyggelige naboer du kan låne litt av?

Bestille en pizza for levering i kveld og ha den til i morgen i kjøleskapet?

Jeg har ikke bodd her så lenge, så jeg vil ikke introdusere meg med "har du noe mat til meg"... :-) Ellers takk for tipset!

Meg1365380063
Skrevet

Statoil og liknende har nok åpent. Sikkert 7/11 også, og div. storkiosker og sånn.

Takk for svar! Da satser jeg på at jeg ikke sulter i hjel i morgen. Må bare huske hvor bensinstasjonen er! :-)

Meg1365380063
Skrevet

Bensinstasjoner pleier vel å være åpne 17. mai?

Da drar jeg på bensinstasjonekskursjon i morgen, og håper de har noe.

Uff, må være kjipt å jobbe på 17. mai. Eller, jeg vill kanskje heller jobbet enn å ha eksamen. Noen som vil bytte?

Gjest LionQueen
Skrevet

Restauranter og andre spisesteder har jo åpent i morgen iallefall. Gatekjøkken sikkert også. Og bensinstasjoner, enkelte av dem er jo rene dagligvarebutikkene.

Gjest linnelinn
Skrevet

7 eleven er alltid åpen...

iallfall her jeg bor bor...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...