Gå til innhold

Mere kommentarer


Gjest MinimizeMe

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe

Jeg har innsett at som bulimiker/anorektiker får jeg nesten bare smile av alle kommentarene fra intetanende, velmenende(?) mennesker. Det er ikke bare barn som produserer gullkorn. (Men kan hende det bare er jeg som synes kommentarene nedenfor er litt...hva skal en si...ehh..uvanlige?)

"Du ser søren meg ikke normal ut!" (Ex-psykologen min...)

"Forstår du hva jeg sier?!?" (samme person,ja)

"Er det moderne med rosa øyeskygge nå?"

"Er du sliten?" Eller: "dårlig med søvn i natt,hehe?"(standard)

"Hvordan klarer du å alltid være så sunn?" (Venninner som ikke vet. De skulle sett meg under et spisekick, de..:-p)

"Du er en skikkelig helsefreak." Oh yeah!

"Jeg burde slanke meg. Du, du har fin vekt!"(Mannlig bekjent med litt stor vom)

"Du blir bare finere og finer. Du ser ut som en modell."(min bestemor når jeg hadde gått ned i vekt, til ca. 40 kg..)

"Det bodde en jente i nærheten her, som lignet på deg. Men jeg tror hun flyttet..."(Hello, det ER meg..)

"Du må ikke spise sånt. Det får du hull i tennene av!" (En eldre mann på butikken som så stygt på meg når jeg forsynte meg av natur-godteri; tørket frukt og nøtter, som jeg hadde bestemt meg for å unne meg den dagen..)

"Du må love å spise masse kake og godteri i påsken!" (venn som VET om bulimien...Å stappe innpå kake og snop er kanskje ikke det lureste for en som meg.)

"Ta en bolle. Det er så lettspydd, at, hehe" (bakoversveis...)

"Vi har hatt noen anorektikere her på avdelingen. Heldigvis er der ingen nå. De er SÅ utkrøpne og manipulative, de der!!" (På sykehuset der jeg hadde praksis)

"Men...du har jo LITT muskler!" (oppdaget en venninne...)

"Har du trent litt mye i det siste?" (vel,vel...tro´kke det, nei)

" Samme vekt som sist. Du har ikke lykkes å gå opp i vekt da altså." (konstatert av legesekretær. Lykkes og lykkes, fru Blom.)

;-) Hva svarer man på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...