Gå til innhold

Hvilke klsebutikker gir god service?

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke å handle klær
Skrevet

Merker at mange klsbutikker har dårlig service. Selv mener jeg det burde være en selfølge at de spurte kundene om de trenger hjelp. Jeg blir nesten litt sur over den elendige servicen som er. Ansatte kan stå å skravle seg i mellom i stede for å hjelpe kundene.

Nå ønsker jeg å gå i kles butikker hvor man blir tilbudt hjelp og service? Bør ikke være alt for dyre. Noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Du får jo ikke service i de fleste klesbutikker!

Jeg liker veldig godt å handle på Popin, der får jeg god service og oppfølging. Mye av klærne kan virke litt vel voksne og damete for meg, men jeg finner alltid bukser der!

Voice of europe har som regel også god service, men generelt så lønner det seg å gå på butikker som ikke ligger i de travleste senterene!

Skrevet

Hvilken type klær liker du da?

Jeg synes stort sett at det er trivelig å handle på Noa Noa, og prisene der er overkommelige og man får god hjelp.Se link:www.noanoa.com

Ellers så har du masse koselige klesbutikker på Grunerløkka, dersom du bor i Oslo. ;)

Lykke til;)

Skrevet

Jeg er glad når jeg får gå i fred å kikke i butikkene, og spør heller når jeg trenger hjelp.

Ansatte som kommer opp i ansiktet ditt og spør om du trenger hjelp og nærmest blir med deg inn på prøverommet, er bare sliiitsomt.

serendipity
Skrevet

I større kjedebutikker ( HM, Cubus, Lindex, KApp Ahl osv.)legger de jo opp til at du må spørre om hjelp, oppsøk derfor mindre butikker.

Gjest trultemor26
Skrevet

Pop in, der henger dem over deg i det du kommer inn. Flinke er de og veldig hyggelige. Har vært på flere popiner og alle selgerene har vært samme ulla, ekstremt pågående og hyggelige og søte og trivelige og snakksalige.

Gjest blå_lagune
Skrevet

Bennetton synes jeg gir veldig god service!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...