Gjest overvektig kvinne Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Er det ok på en 17. mai? Jeg har penere skjørt også, men da viser magen så godt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Flott det vel. Men det avgjørende for hvor "pent" det er, er jo hva du har på overkroppen. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Flott det vel. Men det avgjørende for hvor "pent" det er, er jo hva du har på overkroppen. og hva slags sko man bruker 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Et dongeriskjørt kan pyntes opp og bli like fine som et penskjørt med kjedelig og/eller slitt tilbehør. 0 Siter
Starina Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg tror at det blir kjempebra Jeg har ingen fine klær som jeg kan pynte meg i, må bare improvisere siden min søster har lånt min målselvbunad :/ Tror faktisk jeg skal ta på meg dongeriskjørt med en fin bluse til så da blir vi i alle fall to med dongeriskjørt på 0 Siter
Starina Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 og hva slags sko man bruker lange røffe sorte støvletter må bli fint Hvis ikke blir det blå tøfler eller sorte nike :/ 0 Siter
Gjest DongeriBukse??? 17.mai??herregud....(?) Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 lange røffe sorte støvletter må bli fint Hvis ikke blir det blå tøfler eller sorte nike :/ Jeg er kansje nødt til å gå me dongeriBUKSE jeg da for sikkerhets skyld..... Dårlig planlegging og interesse av dagen....4-åringen er også helt umulig å få pynta opp,uansett om det er jul,17.mai eller konfirmasjon... Gidder ikke ta det så tungt jeg...går i det som er behagelig uansett jeg... 0 Siter
Gjest selbuvotter Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er ikke så nøye hva man har på, det vises ikke under bobledressen uansett. 0 Siter
Gjest nettopp sett værmeldingen.... Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes det er helt i orden, folk går i alleverdens, er ikke så strenge krav nå som tidligere. Dessuten - hvis du bor i Norge, er det temmelig sannsynlig at du må ha noe langt og varmt utenpå uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.