Gå til innhold

dongeriskjørt i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest overvektig kvinne
Skrevet

Er det ok på en 17. mai? Jeg har penere skjørt også, men da viser magen så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott det vel. Men det avgjørende for hvor "pent" det er, er jo hva du har på overkroppen.

Gjest pekka
Skrevet

Flott det vel. Men det avgjørende for hvor "pent" det er, er jo hva du har på overkroppen.

og hva slags sko man bruker :)

Gjest LionQueen
Skrevet

Et dongeriskjørt kan pyntes opp og bli like fine som et penskjørt med kjedelig og/eller slitt tilbehør.

Skrevet

Jeg tror at det blir kjempebra :) Jeg har ingen fine klær som jeg kan pynte meg i, må bare improvisere siden min søster har lånt min målselvbunad :/

Tror faktisk jeg skal ta på meg dongeriskjørt med en fin bluse til så da blir vi i alle fall to med dongeriskjørt på

:)

Skrevet

og hva slags sko man bruker :)

lange røffe sorte støvletter må bli fint :) Hvis ikke blir det blå tøfler eller sorte nike :/

Gjest DongeriBukse??? 17.mai??herregud....(?)
Skrevet

lange røffe sorte støvletter må bli fint :) Hvis ikke blir det blå tøfler eller sorte nike :/

Jeg er kansje nødt til å gå me dongeriBUKSE jeg da for sikkerhets skyld.....

Dårlig planlegging og interesse av dagen....4-åringen er også helt umulig å få pynta opp,uansett om det er jul,17.mai eller konfirmasjon...

Gidder ikke ta det så tungt jeg...går i det som er behagelig uansett jeg...

Gjest selbuvotter
Skrevet

Det er ikke så nøye hva man har på, det vises ikke under bobledressen uansett.

Gjest nettopp sett værmeldingen....
Skrevet

Jeg synes det er helt i orden, folk går i alleverdens, er ikke så strenge krav nå som tidligere.

Dessuten - hvis du bor i Norge, er det temmelig sannsynlig at du må ha noe langt og varmt utenpå uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...