laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 ..at jeg, gamle damen på 32, synes begge fjortis idolfinalistene er kjekke? :-o Han ene er jo bare helt nyyydelig, sexy og! (Og hvor gammel? 17? 18?) OG i går flørta jeg lenge med en "mann" på byen før jeg fant ut han var født i _1986_!! Hva er dette?! Blir tenåringsvalpene kjekkere for tiden eller er det jeg som blir sleskere ettersom åra går? Håper det er flere svin der ute, jeg er sjokkert over meg selv og gammel gris tilbøyelighetene mine som sannelig kommer til syne om dagen! er det flere sleske gamle damer (eller menn) der ute? :-o 0 Siter
Gjest blame Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hvor perverst det er? På en skala fra en til to? Ca 14. Neida.. Jeg synes Alexander er litt snasen, jeg, og selv om jeg bare er 6 år eldre, så føles det feil. De er jo bare guttevalper i den alderen.. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Herregud, du er utrolig pervers! Idolfinalistene er vel 18 år begge to. Hadde fått litt hår på ryggen hvis jeg hadde funnet ut at jeg hadde flørta med en født i '86... Og jeg er ikke 30 engang. 0 Siter
Gjest karitårin Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Som mor synes jeg det er perverst når damer ser på sønnen min i det hele tatt!! Om dem er 14 eller 30 spiller ingen rolle- så lenge dere holder dere unna min uskyldige 17 åringe sønn,skal dere bare sikle så mye dere vil! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Hvor perverst det er? På en skala fra en til to? Ca 14. Neida.. Jeg synes Alexander er litt snasen, jeg, og selv om jeg bare er 6 år eldre, så føles det feil. De er jo bare guttevalper i den alderen.. Det er jo kongefeil, men visst er han snasen! kjempesnasen, faktisk..Men jeg skammer meg jo en hel del for å synes det da..Men han er da ualmnnelig fin? ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Tja, det er vel ikke verre enn at "gubbene" på over 30 sikla etter Idol-Tone og Idol-Sandra;-) Jeg er visst blitt skikkelig gammel, for jeg jeg ser bare to store barn når jeg ser på de gutta der. Og det samme gjelder de to nevnte jentene:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Herregud, du er utrolig pervers! Idolfinalistene er vel 18 år begge to. Hadde fått litt hår på ryggen hvis jeg hadde funnet ut at jeg hadde flørta med en født i '86... Og jeg er ikke 30 engang. Ja det var guffent, det utartet nesten til klinings og greier, men heldigvis kom det aldersavslørende ting på bordet før det..(konsert diskusjon, hvor og når..) Så det var da enda noe..Hvis ikke hadde jeg VIRKELIG skammet meg..:-o 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Som mor synes jeg det er perverst når damer ser på sønnen min i det hele tatt!! Om dem er 14 eller 30 spiller ingen rolle- så lenge dere holder dere unna min uskyldige 17 åringe sønn,skal dere bare sikle så mye dere vil! Skal prøve å legge bånd på meg! ;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Tja, det er vel ikke verre enn at "gubbene" på over 30 sikla etter Idol-Tone og Idol-Sandra;-) Jeg er visst blitt skikkelig gammel, for jeg jeg ser bare to store barn når jeg ser på de gutta der. Og det samme gjelder de to nevnte jentene:-) Jammen det pleier jeg å synes også! Sånn alltid ellers! Hjelp, det har skjedd noe galt med hodet mitt! ;-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er jo kongefeil, men visst er han snasen! kjempesnasen, faktisk..Men jeg skammer meg jo en hel del for å synes det da..Men han er da ualmnnelig fin? ;-) Jeg skjønner at noen får hormonsprett av å se på han, ja.. Han er sexy og sårbar når han står der og synger og ja.. nam! Uff, jeg høres ut som en gammel gris 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja det var guffent, det utartet nesten til klinings og greier, men heldigvis kom det aldersavslørende ting på bordet før det..(konsert diskusjon, hvor og når..) Så det var da enda noe..Hvis ikke hadde jeg VIRKELIG skammet meg..:-o Skrekk og gru. Var det da du fant ut at du skulle danse naken på bordet, eller? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg skjønner at noen får hormonsprett av å se på han, ja.. Han er sexy og sårbar når han står der og synger og ja.. nam! Uff, jeg høres ut som en gammel gris Jammen det swynes jeg var veldig hyggelig..så slapp jeg å være den eneste gamle grisen her inne! ;-) Selvom jeg er den eldste da! Nøff! 0 Siter
Gjest Dame på 27 år Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg tenner ikke på idolguttene iallefall...og jeg er 27 år. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Skrekk og gru. Var det da du fant ut at du skulle danse naken på bordet, eller? ;-P Nei, for det var MYE senere..Og da var det bare myndige folk til stede, sånn at det er poengtert og understreka! ;-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 ;-P Nei, for det var MYE senere..Og da var det bare myndige folk til stede, sånn at det er poengtert og understreka! ;-) Det var bra. Små uskyldige barnesjeler kunne jo ta skade av å se en kvinne i sin beste alder i fri utfoldelse. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg tenner ikke på idolguttene iallefall...og jeg er 27 år. Du jeg hadde heller aldri trodd dagen skulle komme der jeg satt og sa at idolfinalister er kjekke etc..Ogå er det to, til og med.. Han Jonas er riktig nok mest småsøt,men Aleksander? Du han er faktisk riktig, riktig snasen! Men det er jo slvfølgelig HELT galt å mene sånt, det skjønner jeg selv altså, bare sånn at det er sagt!;-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jammen det swynes jeg var veldig hyggelig..så slapp jeg å være den eneste gamle grisen her inne! ;-) Selvom jeg er den eldste da! Nøff! Jeg tror det største problemet her er at jeg nettopp har sett American Pie, og fått repetert hvordan gutter i 18årsalderen er.. ;-) Men ok, vi kan være gamle griser i kor, du er selvsagt sjefsgrisen! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Det var bra. Små uskyldige barnesjeler kunne jo ta skade av å se en kvinne i sin beste alder i fri utfoldelse. Jupp, det hadde nok vært kraftig kost, og bør for all del unngåes. Ja huff! :-o Den dagen jeg driver og faktisk kompromitterer småguttene får heller noen bare skyte meg! ;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg tror det største problemet her er at jeg nettopp har sett American Pie, og fått repetert hvordan gutter i 18årsalderen er.. ;-) Men ok, vi kan være gamle griser i kor, du er selvsagt sjefsgrisen! :-) Nei om de er noe sånn voldsomt godt selskap i lengden, DET blir en hel annen historie, det var som eyecandy og eyecandy alene jeg vurderte de her guttevalpene..;-P Og der scorer idol- Aleksander full pot! Sjefsgrisen har talt! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Alexander er kjekk. Den kjekkeste av alle som har vært med. Ingen tvil om det, og jeg er snart 40:) Men å tenne? Nei, den var drøy altså) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.