Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jupp, det hadde nok vært kraftig kost, og bør for all del unngåes. Ja huff! :-o Den dagen jeg driver og faktisk kompromitterer småguttene får heller noen bare skyte meg! ;-P Det gikk nok bra det. Fortsett med flørtinga og dansinga, du, det er morsomst det! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Alexander er kjekk. Den kjekkeste av alle som har vært med. Ingen tvil om det, og jeg er snart 40:) Men å tenne? Nei, den var drøy altså) Nei, det var jo ikke det du sa. Du sa han var sexy. Den var omtrent like drøy:o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Alexander er kjekk. Den kjekkeste av alle som har vært med. Ingen tvil om det, og jeg er snart 40:) Men å tenne? Nei, den var drøy altså) Ikke pittelitte grann sexy altså?;-P Jeg synes det jeg da men VET at jeg er drøy her nå da! ;-P Men godt å høre at du også ser at han e kjekk, så slipper jeg å være alene som moden dolerinne om å synes det! ,-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Nei, det var jo ikke det du sa. Du sa han var sexy. Den var omtrent like drøy:o) Jammen han ER det! Men jupp, drøyt, å ja..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Det gikk nok bra det. Fortsett med flørtinga og dansinga, du, det er morsomst det! Jupp. Men heretter spør vi enda litt tidligere om legitimasjon! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ikke pittelitte grann sexy altså?;-P Jeg synes det jeg da men VET at jeg er drøy her nå da! ;-P Men godt å høre at du også ser at han e kjekk, så slipper jeg å være alene som moden dolerinne om å synes det! ,-) Om jeg hadde vært i passende alder, så tror jeg helt klart at jeg kunne ha forelsket meg i Alexander.Jeg synes han er kjekkere enn han andre lyse med lua som jeg tipper alle småjentene liker. Men altså. Sexy? Nei, jeg har ikke tenkt slike tanker. Han er nesten jevngammel med datteren min. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jupp. Men heretter spør vi enda litt tidligere om legitimasjon! ;-) Hihi, ja. "Nei takk, det er aldersgrense på 30 år for å flørte med meg!" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Hihi, ja. "Nei takk, det er aldersgrense på 30 år for å flørte med meg!" Naaa..Eller 25! ;-) Litt svin må man kunne være, bare ikke SÅ svin..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Om jeg hadde vært i passende alder, så tror jeg helt klart at jeg kunne ha forelsket meg i Alexander.Jeg synes han er kjekkere enn han andre lyse med lua som jeg tipper alle småjentene liker. Men altså. Sexy? Nei, jeg har ikke tenkt slike tanker. Han er nesten jevngammel med datteren min. Det er bare jeg som har en utrolig svinsk fantasi, du skal sikkert se på det som et sunnhetstegn at du ikke tenker sånn ;-) Men kjekk? Jupp, der er vi enige, du og jeg. :-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Naaa..Eller 25! ;-) Litt svin må man kunne være, bare ikke SÅ svin..;-) Hum, du tøyer strikken nå, laguna! Jeg er 27, og jeg tror ikke jeg kunne tenke meg å flørte med noen under 30... Tror jeg... Hvis de ikke var utrolig snasne da. 0 Siter
astridny Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du jeg hadde heller aldri trodd dagen skulle komme der jeg satt og sa at idolfinalister er kjekke etc..Ogå er det to, til og med.. Han Jonas er riktig nok mest småsøt,men Aleksander? Du han er faktisk riktig, riktig snasen! Men det er jo slvfølgelig HELT galt å mene sånt, det skjønner jeg selv altså, bare sånn at det er sagt!;-) Du er pervers.Kan ikke nekte for det. Jeg er bare 35 år og jeg syns de ikke er kjekke eller sexy,kanskje litt søt,men det er alt. ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Hum, du tøyer strikken nå, laguna! Jeg er 27, og jeg tror ikke jeg kunne tenke meg å flørte med noen under 30... Tror jeg... Hvis de ikke var utrolig snasne da. Nemlig! ;-P Men 25 må vel være greit? Jeg har knapt flørta med noen over 30, så at jeg har farlige tilbøyeligheter har vel sånn sett ute av skapet en stund..Men 1986..DET er ikke snakk om. No way hose, det er ikke bare på grensen til å være litt ekkelt, det ER litt ekkelt. ;-) 0 Siter
Gjest hemmelig signatur Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ja det var guffent, det utartet nesten til klinings og greier, men heldigvis kom det aldersavslørende ting på bordet før det..(konsert diskusjon, hvor og når..) Så det var da enda noe..Hvis ikke hadde jeg VIRKELIG skammet meg..:-o Da jeg var 23 klinte jeg litt med en gutt som bare var 18. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Du er pervers.Kan ikke nekte for det. Jeg er bare 35 år og jeg syns de ikke er kjekke eller sexy,kanskje litt søt,men det er alt. ;-) Okey da, så er jeg vel det da..Men så lenge jeg ikke kniper russen i rumpa eller plystrer etter skoleungdommen opp i gata her, er det greit da, får jeg være det sånn i smug? ;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Da jeg var 23 klinte jeg litt med en gutt som bare var 18. Jammen det er jo bare fem år..Selvom, ja, jeg innser at det er fem litt viktige år..;-) Det kan fort være langt mentalt mellom jenter noen og tjue og gutter ten-etteller annet..;-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nemlig! ;-P Men 25 må vel være greit? Jeg har knapt flørta med noen over 30, så at jeg har farlige tilbøyeligheter har vel sånn sett ute av skapet en stund..Men 1986..DET er ikke snakk om. No way hose, det er ikke bare på grensen til å være litt ekkelt, det ER litt ekkelt. ;-) Mm, tenk på det du, da han ble født, var du 12 år! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Mm, tenk på det du, da han ble født, var du 12 år! Nyyydelig! :-o 0 Siter
Gjest Dame på 27 år Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du jeg hadde heller aldri trodd dagen skulle komme der jeg satt og sa at idolfinalister er kjekke etc..Ogå er det to, til og med.. Han Jonas er riktig nok mest småsøt,men Aleksander? Du han er faktisk riktig, riktig snasen! Men det er jo slvfølgelig HELT galt å mene sånt, det skjønner jeg selv altså, bare sånn at det er sagt!;-) Hva du føler er vanskelig å styre. En kan ha så perverse tanker en vil (uten at jeg synest dine er det), men dersom en setter fanatsiene ut i aksjen blir det noe helt annet! Jeg la merke til en gutt en gang jeg synest virket veldig pen, kjekk og snill. Han het Michelle og sjokket ble stort da jeg fikk høre at det var en lesbisk jente! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Hva du føler er vanskelig å styre. En kan ha så perverse tanker en vil (uten at jeg synest dine er det), men dersom en setter fanatsiene ut i aksjen blir det noe helt annet! Jeg la merke til en gutt en gang jeg synest virket veldig pen, kjekk og snill. Han het Michelle og sjokket ble stort da jeg fikk høre at det var en lesbisk jente! *lol* :-D DET skjønner jeg at var sjokkerende! Hehehe! Jeg så på gamle bilder en gang hos noe veninne jeg, ser noen jeg ikke kjenner, sånn i profil, og sier åååh! Han var kjekk! Hvm er det? Hvorpå de ler seg omtrent i hjel fordi det viser seg at personen på bildet er meg..Innbilsk? Neida! ;-P Det tok noen år før jeg slapp å høre mere om den! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Temmelig perverst? hehe neida. Jeg er 26 selv og synes ingen av gutta er noe særlig da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.