Gå til innhold

Hvor perverst er det..

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg synes det er mange kjekke gutter som tar bussen til byen om morgenen... og de går vel sånn ca på videregående.... :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Lillemus

5

• Hatsumomo

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Temmelig perverst? hehe neida.

Jeg er 26 selv og synes ingen av gutta er noe særlig da.

Jupp, temmelig, men er klar over det skammelige i det sjøl, altså..;-)

Hvordan er det mulig å ikke synes noe særlig her da? Han der Aleksander er da noe av det smørpeneste i to sko..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det er mange kjekke gutter som tar bussen til byen om morgenen... og de går vel sånn ca på videregående.... :-)

Videregående..- Sprekt! Godt å høre at det er flere damer enn meg her med litt gammel gris tilbøyelgheter..Betryggende! ;-) Selvom jeg har blitt utnevnt til selve sjefsgrisen..;-P En ære, men selvfølgelig en noe dubiøs ære..;-)

Gjest Dame på 27 år
Skrevet

*lol* :-D DET skjønner jeg at var sjokkerende! Hehehe!

Jeg så på gamle bilder en gang hos noe veninne jeg, ser noen jeg ikke kjenner, sånn i profil, og sier åååh! Han var kjekk! Hvm er det? Hvorpå de ler seg omtrent i hjel fordi det viser seg at personen på bildet er meg..Innbilsk? Neida! ;-P Det tok noen år før jeg slapp å høre mere om den!

Ha ha ha :-)

Jeg husker en episode der søsteren min satt å bladde i fotoalbummen min sammen med samboeren sin. Han så et bilde av meg i bikini og trodde det var søsteren min. Så hvisket han inn i øret hennes "Der var du skikkelig sexy". Du kan tenke deg resten... jeg takket for komplimentet og han ble dødsflau.

Skrevet

Jupp, temmelig, men er klar over det skammelige i det sjøl, altså..;-)

Hvordan er det mulig å ikke synes noe særlig her da? Han der Aleksander er da noe av det smørpeneste i to sko..;-P

Tja, de gjorde liksom ikke noe for meg da. Skulle jeg sagt noen var litt "Yppige" så måtte det ha vært Ali ifjor ;)

laguna1365380434
Skrevet

Tja, de gjorde liksom ikke noe for meg da. Skulle jeg sagt noen var litt "Yppige" så måtte det ha vært Ali ifjor ;)

Næsj, han var jo en sånn blid liten bollesak..Ikke samme kaliber, ikke i det hele tatt! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ha ha ha :-)

Jeg husker en episode der søsteren min satt å bladde i fotoalbummen min sammen med samboeren sin. Han så et bilde av meg i bikini og trodde det var søsteren min. Så hvisket han inn i øret hennes "Der var du skikkelig sexy". Du kan tenke deg resten... jeg takket for komplimentet og han ble dødsflau.

*lol* :-D..Og den brukte søstra di ALDRI mot ham siden kan jeg tenke meg? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ok. Litt på sidelinjen, men kan vi enes om at han her er en lekkebisken, *får lyst til å hoppe på han med en gang*

Deilig,deilig og atter deilig:

http://www.imdb.com/gallery/granitz/3437/Events/3437/ChadMichae_Micks_5675381_400.jpg?path=pgallery&path_key=Murray,%20Chad%20Michael

Ok, da han var litt søt, han var det...Men når vi snakker myndige menn, og ikke de her som blei født i går og tørka på ovnen, så er det vel få som er kjekkere en Johnny Depp?

Dessuten er Eminem kjekk, og dessuten Jack White, på de bildene han ikke er feit..så fikk jeg delt DET! :-)

Gjest Starling
Skrevet

Huff, babyface. Klarer verken å se eller høre på den fyren.

Skrevet

Jeg er like pervers som deg. Nå er jeg noen år eldre da men jeg kan flørte med folk opptil 20 år yngre enn meg ;o)

Skrevet

Ok, da han var litt søt, han var det...Men når vi snakker myndige menn, og ikke de her som blei født i går og tørka på ovnen, så er det vel få som er kjekkere en Johnny Depp?

Dessuten er Eminem kjekk, og dessuten Jack White, på de bildene han ikke er feit..så fikk jeg delt DET! :-)

Eminem? veeeeeeeeeeeeel, ser litt for ung ut for min smak da.

Sean Connery derimot! *skrattler*

Eneste gubben der ute som kan få meg litt sånn på kanten, både i utseende og når han sier noe ;)

Men Johnny Depp er og blir alltid en snaddertass :D

Der er vi enige!

Skrevet

Jeg er like pervers som deg. Nå er jeg noen år eldre da men jeg kan flørte med folk opptil 20 år yngre enn meg ;o)

da er jeg også pervers:-) må da være lov og prøve seg, bare sånn at man har det litt morsomt:-) ??

laguna1365380434
Skrevet

Eminem? veeeeeeeeeeeeel, ser litt for ung ut for min smak da.

Sean Connery derimot! *skrattler*

Eneste gubben der ute som kan få meg litt sånn på kanten, både i utseende og når han sier noe ;)

Men Johnny Depp er og blir alltid en snaddertass :D

Der er vi enige!

Sean Connery kan du få ha i fred for meg, men Johnny! Han ER snasen! Finnes det noe kvinnemenneske mellom 14 og 60 som ikke synes det tro? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe. Godt å høre Dorthe! ;-) Kanskje du vil dele sjefsgris tronen med meg? ;-)

Skrevet

Hehe. Godt å høre Dorthe! ;-) Kanskje du vil dele sjefsgris tronen med meg? ;-)

Hihi, jeg deler den gjerne med deg. Men jeg kjenner flere altså som er like ille som meg.Men kanskje ikke inne på dol ;o)

Skrevet

da er jeg også pervers:-) må da være lov og prøve seg, bare sånn at man har det litt morsomt:-) ??

Det er jo det som teller, det å ha det morsomt.

Men helt ærlig, sånne sidrumpa 50-åringer er ikke noe for meg :o)

Skrevet

Det er jo det som teller, det å ha det morsomt.

Men helt ærlig, sånne sidrumpa 50-åringer er ikke noe for meg :o)

ikke meg heller:-) så får de ta det som de vil 20 eller 50 år..... er vel lov og kikke selv om man ikke er så skrudd at man gjør noe med det:-)

godt og bli så voksen at man tør si hva man mener da;-)!!

Skrevet

Hvorfor ikke bare nyte interessen fra ungdommen så lenge du kan få den?

En affære med en ung og fyrrig elsker er da vitterlig ikke så uvanlig det vel?

Ihvertfall ikke perverst ;-)

Skrevet

Jeg har funnet ut at det er så mange mannlige eiendomsmeglere som er rene karamellene! De er sikkert født rundt 1980-1986 de og... Men gudbedre så søte de er! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...