Gå til innhold

Hvor perverst er det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, de gjorde liksom ikke noe for meg da. Skulle jeg sagt noen var litt "Yppige" så måtte det ha vært Ali ifjor ;)

Han så ut som en overvektig konfirmant...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Lillemus

5

• Hatsumomo

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eminem? veeeeeeeeeeeeel, ser litt for ung ut for min smak da.

Sean Connery derimot! *skrattler*

Eneste gubben der ute som kan få meg litt sånn på kanten, både i utseende og når han sier noe ;)

Men Johnny Depp er og blir alltid en snaddertass :D

Der er vi enige!

Sean Connery - nå snakker vi samme språk! :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor ikke bare nyte interessen fra ungdommen så lenge du kan få den?

En affære med en ung og fyrrig elsker er da vitterlig ikke så uvanlig det vel?

Ihvertfall ikke perverst ;-)

Joda, sant nok..;-) Men burde man ikke egntlig ha en naturlig sperre inne i hodet et sted som setter noen sperrer for hva en våger å tillate seg å vurdere som kjekt? ;-) Jeg har alltid likt de litt unge og spreke jeg altså, men det var en skremmende opplevelse å finne ut hvor ung han der byen-fyren var..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er så mange mannlige eiendomsmeglere som er rene karamellene! De er sikkert født rundt 1980-1986 de og... Men gudbedre så søte de er! :o)

Rene karamellene! *S* Jeg vet ikke akkurat med eiendomsmeglere, jeg har ikke sett så mange eiendomsmeglere i det siste, men det er odt mulig det er mye pent der..;-)

Hvordan går det med omgangssyken foresten? Håper du er bedre i dag!

:-)

Skrevet

Rene karamellene! *S* Jeg vet ikke akkurat med eiendomsmeglere, jeg har ikke sett så mange eiendomsmeglere i det siste, men det er odt mulig det er mye pent der..;-)

Hvordan går det med omgangssyken foresten? Håper du er bedre i dag!

:-)

Dropper å se barne-toget til tross for at poden deltar, satt på do deler avnatta så jeg er redd jeg måtte hatt med dostamp... ;o)

Men jeg skal på 17. mai-mniddag og på arrangementet på skolen senere i dag da.

laguna1365380434
Skrevet

Dropper å se barne-toget til tross for at poden deltar, satt på do deler avnatta så jeg er redd jeg måtte hatt med dostamp... ;o)

Men jeg skal på 17. mai-mniddag og på arrangementet på skolen senere i dag da.

Håper det går bra da! :-) Med middag og greier, mener jeg..

Vet du ikke liker cola, men dette er et godt kvalmeråd: en helt tørr, ristet loffeskive uten noe på, og en lunken cola som du har ristet kullsyren ut av, i små slurker..Derreter vent i et kvarter for å vurdere om det funka..Da kan en oppholde seg ca en halvtime utendørs uten nødvendigvis å spy..;-P Godt? Næh..Praktik? Ja..

God bedring! :-)

Skrevet

Håper det går bra da! :-) Med middag og greier, mener jeg..

Vet du ikke liker cola, men dette er et godt kvalmeråd: en helt tørr, ristet loffeskive uten noe på, og en lunken cola som du har ristet kullsyren ut av, i små slurker..Derreter vent i et kvarter for å vurdere om det funka..Da kan en oppholde seg ca en halvtime utendørs uten nødvendigvis å spy..;-P Godt? Næh..Praktik? Ja..

God bedring! :-)

Har ikke spydd på et døgn nå så jeg regner med jeg berger. Og jeg har drukket en halv flaske cola i små små slurker fordelt på gårsdagen, kanskje ikke så rart jeg synes cola er grusomt siden jeg bare drikker det når jeg er syk. :o)

Gjest LionQueen
Skrevet

Det helt unge er jo pent da! Er vel at vi setter pris på det vel. Naturlig altså. Vi gjør jo ikke noe med det. Ikke jeg iallefall. hehe...

Har jo opplevd å glane på kjekke gutter jeg også, for å ta meg i det da jeg fant ut de sikkert ikke var eldre enn eldste sønn min. Han er 21.

Alle mine venninnger er sånn. De er fra 40-60 år, og vi fjaser og flørter (helt ufarlig da...) med alle mannebein når vi er ute vi, både de helt unge og de som er eldre enn oss. Godt humør må en ha. Og at en helt ung en flørter litt med deg for moro skyld er da artig. En aldri så liten fjær i hatten! Selv om han gjør det bare for skøy kanskje.

Gjest amparro...
Skrevet

Ja, det er det :-) Jeg er 35 og skikkelig sleks.....

Skrevet

Jammen det pleier jeg å synes også! Sånn alltid ellers! Hjelp, det har skjedd noe galt med hodet mitt! ;-)

Æsj, det er vel bare våren som gir deg hormonsprett:-)

Enig i at Aleksander er en utrolig pen gutt, men sexy...? Næh, det synes ikke jeg i alle fall. Det finnes endel småsexy på sånn ca 21+, men jeg synes ikke de begynner å bli _ordentlig_ sexy før de er noen år eldre enn det. Jeg synes det er mest snadder å finne i aldersgruppen 28 til 40, tenker jeg vi sier. Sean Connery kan de ha for meg. Han er jo en gammel mann, jo:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...