Gå til innhold

Å legge til linker..

Anbefalte innlegg

Gjest linkilink
Skrevet

Åssen får jeg til å legge til LINKER? F.eks å legge til en link i en e-post?

Slik at de blir blå og kan klikes på for så å føre deg til den siden du vil til?

Håper noen sjønner.... :)

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linkepetra
Skrevet

du kopierer hele adressen oppe på adresselinja, og limer d inn der du vil ha det. Det brukes automatisk å bli klikkbar link da, når den mottas.

Gjest linkilink
Skrevet

du kopierer hele adressen oppe på adresselinja, og limer d inn der du vil ha det. Det brukes automatisk å bli klikkbar link da, når den mottas.

Å den linja helt øverst da ja sikkert.....? Men det vises ikke til meg da,at den adressen blir blå?

Kun hos mottaker?

Får vel prøve det da....:)

Takk ska`ru ha

Gjest Linkepetra
Skrevet

Å den linja helt øverst da ja sikkert.....? Men det vises ikke til meg da,at den adressen blir blå?

Kun hos mottaker?

Takk ska`ru ha

vises ikke hos deg nei.

Skrevet

Kun hos mottaker?

Takk ska`ru ha

Trykk på tabulatortasten, så blir den blå!

Gjest linkilink
Skrevet

vises ikke hos deg nei.

Er ikke heeeeelt inne på data jeg da,men hvor er den tabulator tasten da egentlig?

Skrevet

Kun hos mottaker?

Takk ska`ru ha

Du må ha med http:// først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...