Snowlight Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Skulle altså hatt en mobil som fyller disse kravene: * gode taster * enkel meny * megapixelkamera * mp3 spiller og ikke altfor dyr... Noen som har tips om bra mobil som fyller disse kravene??? 0 Siter
Simen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg vet ikke helt hva du mener med "ikke alt for dyr", men jeg kjøpte en SE W810i for noen dager siden og den er helt suverén. 2Mp kamera, mp3spiller, wap, GPRS, Edge m.m. Leveres med 512Mb memeorystick og stereo hodetelefoner. Den koster mellom 3 og 3.500,- uten binding, men du får den jo langt billigere med binding (selv om det blir dyrere på sikt pga. at du binder deg til dyre abb.). 0 Siter
Simen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg vet ikke helt hva du mener med "ikke alt for dyr", men jeg kjøpte en SE W810i for noen dager siden og den er helt suverén. 2Mp kamera, mp3spiller, wap, GPRS, Edge m.m. Leveres med 512Mb memeorystick og stereo hodetelefoner. Den koster mellom 3 og 3.500,- uten binding, men du får den jo langt billigere med binding (selv om det blir dyrere på sikt pga. at du binder deg til dyre abb.). Etter at W810i kom på markedet har SE K750i falt mye i pris. Den har også alt det du ønsker. Sjekk litt rundt på priser på den. 0 Siter
Snowlight Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Etter at W810i kom på markedet har SE K750i falt mye i pris. Den har også alt det du ønsker. Sjekk litt rundt på priser på den. Takk for tips. Jeg skal sjekke. ) Ha en fin 17 mai! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.