Gjest ooopppps Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du skrev en gang at vi skulle bare visst hvor horrible mannfolks toalettvaner er. Kan du utdype og gi eksempler? Fantasien min tenker nemlig ut det verste om mine kamerater nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er ikke "værre" enn at minst 50% av alle gutter og menn gir faen i å vaske hendene etter at de har vært der. Og mange mener sågar at det ikke er nødvendig hvis de blir konfrontert med det. "..........................................." 0 Siter
collins Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det er ikke "værre" enn at minst 50% av alle gutter og menn gir faen i å vaske hendene etter at de har vært der. Og mange mener sågar at det ikke er nødvendig hvis de blir konfrontert med det. "..........................................." Jeg tror prosentandelen toalettgriser blant menn er MYE høyere enn 100. Jeg driter i om jeg konfronterer de med et spørsmål. Hvis jeg registrerer menn på et toalett på et utested som ikke vasker henda etter at de har vært på do, så hender det ofte at jeg minner dem på det. Har fått mange trusler om juling pga det.;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg tror prosentandelen toalettgriser blant menn er MYE høyere enn 100. Jeg driter i om jeg konfronterer de med et spørsmål. Hvis jeg registrerer menn på et toalett på et utested som ikke vasker henda etter at de har vært på do, så hender det ofte at jeg minner dem på det. Har fått mange trusler om juling pga det.;o) Er enig i at det er mange, men jeg kan ikke stille meg bak en påstand om at det er mer enn 100% :-) ".............................................." 0 Siter
collins Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Er enig i at det er mange, men jeg kan ikke stille meg bak en påstand om at det er mer enn 100% :-) ".............................................." Må le.... ser jo at jeg skrev 100 i stedet for 50... ...drev vel i tankene og rotet med "mer enn 50" og "nærmere 100", så plutselig ble det hverken fugl eller fisk. 0 Siter
Gjest Nei - ikke i dag Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det er ikke "værre" enn at minst 50% av alle gutter og menn gir faen i å vaske hendene etter at de har vært der. Og mange mener sågar at det ikke er nødvendig hvis de blir konfrontert med det. "..........................................." Oppdaget det i går. Voksent mannfolk på doen vi ikke bruker så mye. Vasken var IKKE våt etterpå, og da var det mer enn bare bimmelimm også! Æsj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.