Gjest dustegutter Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg går på pillen for å beskytte meg selv mot graviditet, men den hjelper lite mot sykdommer kjære landsmenn. Likevel har alle jeg har hatt sex med bare stuket inn penisen uten å ta på kondom eller høre om det var greit? Det er ikke snakk om 1 person her liksom. Er skikkelig skuffet og skremt over guttene, tar dere virkelig så lite ansvar? Hva med graviditet da? Gutten vet ikke alltid helt sikkert om jeg går på pillen. Er det ingen som er redd hiv, klamydia ol? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette må garantert være et tulleinnlegg! Heh-heh..tror du? Det er da fort gjort å sprike slik at penisen bare sklir inn før noen av partene rekker så mye som å tenke på kondom? Sånt har skjedd ofte med meg, har jeg hørt :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest dustegutter Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Dette må garantert være et tulleinnlegg! Nei, desverre. Har hørt at nordmenn er de verste på statestikken når det gjelder kondom bruk, og det kan jo stemme. Jeg bruker som sagt pillen for ekstra sikkerhet,men den beskytter ikke mot sykdommer. Synest du jeg bør kjøpe kondom og vifte med det? Vet at det bør være like naturlig for gutter som jenter å gjøre det, men det føles bare ikke slik for meg nå, mulig jeg er litt gammeldags. 0 Siter
Gjest dustegutter Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Heh-heh..tror du? Det er da fort gjort å sprike slik at penisen bare sklir inn før noen av partene rekker så mye som å tenke på kondom? Sånt har skjedd ofte med meg, har jeg hørt :-) "..........................................." Hva gjør du om den sklir inn da? Tar du den ut etter en stund og tar på kondom, eller kommer du inni henne og satser på at hun og du er friske og at hun går på pillen? 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Nei, desverre. Har hørt at nordmenn er de verste på statestikken når det gjelder kondom bruk, og det kan jo stemme. Jeg bruker som sagt pillen for ekstra sikkerhet,men den beskytter ikke mot sykdommer. Synest du jeg bør kjøpe kondom og vifte med det? Vet at det bør være like naturlig for gutter som jenter å gjøre det, men det føles bare ikke slik for meg nå, mulig jeg er litt gammeldags. Tenk gjennom den holdningen der. Den er gammaldags og moden for skraphaugen. Men uansett, ja, det finnes mange gutter som ikke er flinke nok her. Det er godt sosiologisk/samfunnsmedisinsk dokumentert, og er en av grunnene til at helsepersonell som sysler med forebygging av kjønnssykdommer gjerne henvender seg til gutter/menn. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hva gjør du om den sklir inn da? Tar du den ut etter en stund og tar på kondom, eller kommer du inni henne og satser på at hun og du er friske og at hun går på pillen? Det kommer an på. Hvis jeg på forhånd har trukket en svart søplesekk over hodet hennes, så lar jeg det nok stå til. Hvis ikke, så er det mulig jeg trekker den ut og _understrykker_ og _nedverdiger_ henne ved å spraylakkere ansiktet hennes. ".............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 hva med å ta litt ansvar selv?? spriker du med bena ved første date regner de vel med det er ok:-) (litt på kanten sikkert svaret mitt, men det var sannelig spørsmålet også) :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det kommer an på. Hvis jeg på forhånd har trukket en svart søplesekk over hodet hennes, så lar jeg det nok stå til. Hvis ikke, så er det mulig jeg trekker den ut og _understrykker_ og _nedverdiger_ henne ved å spraylakkere ansiktet hennes. ".............................................." *gisp* :-o 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det kommer an på. Hvis jeg på forhånd har trukket en svart søplesekk over hodet hennes, så lar jeg det nok stå til. Hvis ikke, så er det mulig jeg trekker den ut og _understrykker_ og _nedverdiger_ henne ved å spraylakkere ansiktet hennes. ".............................................." Æh... Jeg tror vi kansellerer den kosulenttimen likevel, Prozak 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Nei, desverre. Har hørt at nordmenn er de verste på statestikken når det gjelder kondom bruk, og det kan jo stemme. Jeg bruker som sagt pillen for ekstra sikkerhet,men den beskytter ikke mot sykdommer. Synest du jeg bør kjøpe kondom og vifte med det? Vet at det bør være like naturlig for gutter som jenter å gjøre det, men det føles bare ikke slik for meg nå, mulig jeg er litt gammeldags. Ja, du må nok ta ansvar selv for din egen kropp, og det innbefatter å ta ansvar for å bruke kondom. Men jeg er enig i at det er en tankevekker at ingen av de du har møtt heller har reflektert over det. Så at hverken de eller du tar det opp når dere skal ha sex, er jo i det hele tatt tankevekkende... Men når jeg tenker over "den gang jeg var ung", så må jeg innrømme at "noen" var ganske sløve, da også... Kanskje det er en type sjenanse? At det ikke føles kult, liksom? Omtrent som å bruke sykkelhjelm..? Og når man er ung, tenker man liksom at "det går bra"? Og tenker ikke på konsekvenser. Det kan jo gjelde andre ting også det, som bilkjøring. Ungdom er gjerne minst forsiktige i trafikken, og derfor også mest utsatt for ulykker. Når man er ung, tenker man bare ikke... Sånn tror jeg det er for mange, i hvert fall. Dessverre. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Men i alle dager! Du har da egen vilje, jente! Be de ta på kondom da, ellers blir det ingen kos. Du lar vel ikke hvem som helst invadere kroppen din på den måten de selv vil, håper jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det kommer an på. Hvis jeg på forhånd har trukket en svart søplesekk over hodet hennes, så lar jeg det nok stå til. Hvis ikke, så er det mulig jeg trekker den ut og _understrykker_ og _nedverdiger_ henne ved å spraylakkere ansiktet hennes. ".............................................." Hehehe. Hva i huleste er det du går på? Noe lavkulturelt? hihihihihi. 0 Siter
cecily Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 hva med å ta litt ansvar selv?? spriker du med bena ved første date regner de vel med det er ok:-) (litt på kanten sikkert svaret mitt, men det var sannelig spørsmålet også) :-) Tja.... spørsmålet var vel heller mer lite gjennomtenkt enn på kanten. Svaret ditt var heller langt mer over kanten. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Æh... Jeg tror vi kansellerer den kosulenttimen likevel, Prozak Ingen fare - jeg skiller mellom jobb og fritid :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ingen fare - jeg skiller mellom jobb og fritid :-) "..........................................." Ok, da er du hjertelig velkommen likevel :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.