Gå til innhold

Det store sæd spm

Anbefalte innlegg

Gjest dustegutter
Skrevet

Eksen kom i store mengder, viss jeg reiste meg etterpå rant det ned og ut på gulvet. Derfor brukte vi ofte brukte badehåndkler ved sengen til å tørke med (han kom ikke i så store mengder da, men det passet ogg best praktisk, så gikk det inn i maskingen på 60 grader etterpå)

Han forje jeg hadde sex med kom i en slik mengde at jeg klarte med letthet å holde det inne til jeg kom på do.

Men hvor gjør folk vanligvis av sæden? Har dere handduk, tørkerull eller lignende ved sengen? Hvis han kommer i munnen til jenten, hva gjør dere da?

Jeg spør fordi jeg lurer på andres vaner, har dere praktiske tips så kom igjen.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har håndkle ved siden av sengen.

Om håndduk ikke er tilgjengelig går han og henter det. Det blir minst gris.

Om han kommer i munnen på meg så svelger jeg det.

Skrevet

Tips: Forum for Seksualitet.

"...................................."

Skrevet

ved fare for oversvømmelse burde du ringe kommunen:-)

Skrevet

Jeg har ogsaa lurt paa noen ganger om jeg er den eneste som har dette praktiske "problemet". Naar de har sex paa film, saa trekker jo bare mannen seg ut som ingenting, og saa fortsetter de "dagliglivet".. =)

Jeg bruker som regel bare aa grabbe et haandkle ved sengekanten (eller ved litt mer impulsive tilfeller, en sokk e.l.), og holde klart foer han trekker seg ut. Jeg greier aldri aa la vaere aa grise, selv om jeg har ganske sterke muskler der nede, saa jeg maa alltid ha noe klart ved sengen med en gang.

Om det er en jeg har et naert forhold til og han kommer i munnen min, saa svelger jeg det. Om det er en mer fremmed, saa spytter jeg ham ut lenge foer han kommer saa langt =p

Skrevet

Holder igjen.

Klemmer under ballene, så kommer det ingenting =)

Praktisk!

Skrevet

Pul i dusjen!

....det er rart så pinlig det er å se slike tråder her ute på Åpent! *rødme*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Pul i dusjen!

....det er rart så pinlig det er å se slike tråder her ute på Åpent! *rødme*

Pst, innlegget ligger også på seksualitetsforumet, så du kan utbrodere der i stedet ;-)

Skrevet

Den som ligger øverst reiser seg og henter et lite håndkle på badet, helt uproblematisk. Selvfølgelig kunne vi lagt frem håndkleet på forhånd, men det husker vi aldri. :o)

Suger jeg til han kommer så svelger jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes godt sex kan være litt grisete jeg så det gjør jeg ingenting med..Men sørger selvfølgelig for at det er han som må sove på flekken;-P

Ellers, ved munnsex svelges det..Skulle han grise påfallende mye, eller på meg, hentes det papir..Ikke noe uløselig problem igrunn! ;-)

Skrevet

Jeg synes godt sex kan være litt grisete jeg så det gjør jeg ingenting med..Men sørger selvfølgelig for at det er han som må sove på flekken;-P

Ellers, ved munnsex svelges det..Skulle han grise påfallende mye, eller på meg, hentes det papir..Ikke noe uløselig problem igrunn! ;-)

"Men sørger selvfølgelig for at det er han som må sove på flekken;-P"

Selvfølgelig. :o) Et ekte mannfolk gjør da også det uten å mukke.

Gjest uten signatur
Skrevet

Vi samler det i et kondom!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg samler den i en bøtte. Jeg tømmer den 1 gang i uka, hver lørdag.

Skrevet

Jeg samler den i en bøtte. Jeg tømmer den 1 gang i uka, hver lørdag.

Hehe genialt :)

Gjest privacy
Skrevet

Mye: håndkle i nærheten (favoritt!)

Middels: Kleenex på nattbodet.

Lite: gjør ingenting

Det var bare i 20-årene det var ok å ligge på en stor våt flekk å sove etterpå.

Og å gå på badet mens det rant nedover leggene. det har da ingeting med å holde igjen å gjøre, er ikke som urinrørsmuskle eller anus. Da hadde vi jo sluppet bind under mensen og kunnet slippe det ut på do!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...