Gå til innhold

Chat-program?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha chat
Skrevet

Noen som kjenner til et godt chat-program uten reklame og annet sludder? Jeg er på jakt etter et som enten kan innstalleres på server, eller som alt ligger på en server og hvor man kan lage sine egne "rom". Hvis noen her skjønner hva jeg mener, da... Har lyst til å lage en chat for å holde kontakt med venner av meg. Bør helst ikke koste noe særlig heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer bare på ICQ (traff kjæresten min der) men ikke særlig privat om du ikke velger det da som vi gjorde...

du får sikkert bedre svar:-)

Gjest hva med MSN?
Skrevet

hvorfor ikke bare bruke MSN? Enkelt og greit, og dere kan jo chatte flere på en gang? På samme chatvindu?

Skrevet

Du kan f.eks installere Jabber (tror den fortsatt finnes). Det er gratis, både serveren og klientene. Det er samme type chat som icq, msm etc. Eller du kan sette opp en egen irc-server - irc-klient er jo noe de fleste har i en eller annen form.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...