Gå til innhold

hvor ?

Gjest hvor lenge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hvor lenge

Hvem er det som kommer og hva er det de gjør?

Du skriver at du er syk og at ingen forsår deg, er det noen her inne som eventuelt kan hjelpe?

Om du ønsker å skrive noe mer skal jeg iallefal prøve å svare etter beste evne.

Lykke til.

Det det dreier seg om er at det er noen personer i nær familie som har gjort noe galt imot meg for lenge siden, og de oppsøker meg eller ringer som om ingenting har hent. I tillegg blir jeg fortalt hele tiden hvor ille disse menneskene er av mine foreldre.

Prøver febrilsk og fortrenge/leve med fortiden og meg selv, men dette er jo helt umulig når jeg blir minnet på det hele tiden. Derfor sprekker jeg totalt noen ganger. Er langt bedre idag da, sørger for å være aktiv hele tiden, ikke tenke, bare arbeide, trene, springe. Er så fysisk sliten at jeg faller snart, men får ikke til å slappe av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230838-hvor/#findComment-1754263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...