Gjest flere hjemme? Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Langt unna hurra, mas og bråk Er det flere enn meg? 0 Siter
Gjest Hip hip hurra Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Joda, det er flere! :-) Selv sitter jeg nå og koser meg foran PC-en med en varm kopp te med honning, iført en gammel slitt treningsbukse :-) Ute er det kaldt, vått og grått! 0 Siter
EllaJo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er hjemme! Skal til byen senere i dag å se borgertoget. Sol fra skyfri himmel, men ikke så veldig varmt. Perfekt bunadsvær! (om en bare hadde fått den på seg da...) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er også hjemme, men det er svært uvillig. Begge ungene er syke, den største verre enn den minste. Så minstesnuppa blir med fadderne sine på 17. mai-feiring, mens jeg og størstejenta blir hjemme. Også jeg som liker 17. mai og allting... :-( 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er hjemme! Skal til byen senere i dag å se borgertoget. Sol fra skyfri himmel, men ikke så veldig varmt. Perfekt bunadsvær! (om en bare hadde fått den på seg da...) kjedelig med bunader som krymper. 0 Siter
EllaJo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 kjedelig med bunader som krymper. Ja, kanskje litt tidlig å få bunad som 15 åring. En endrer seg mye på 10 år 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ja, kanskje litt tidlig å få bunad som 15 åring. En endrer seg mye på 10 år Jeg venter enda på at jeg skal vokse inn i bunadskoene mine jeg, var jo lurt og ha de ekstra store ;-) Men heldigvis kan jeg sy bunaden min ganske mye ut, og senke stakken..... men jeg har bare vokst i bredden hittil så stakken blir nok som den er :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er også hjemme, men det er svært uvillig. Begge ungene er syke, den største verre enn den minste. Så minstesnuppa blir med fadderne sine på 17. mai-feiring, mens jeg og størstejenta blir hjemme. Også jeg som liker 17. mai og allting... :-( God bedring da! Huff ikke rette dagen for barna og være syke på. Du får love de så mye is de orker en annen dag ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Er hjemme nå, men sitter halvpåkledd i bunad og doler før jeg tar på resten. Skal i barnehagen og arrangere diverse leker idag, var vår tur i år. 0 Siter
carma Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her er det sofa-feiring :-) Kunne jo vært litt bedre vær så vi kunne kost oss ute på verandaen, da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her er det sofa-feiring :-) Kunne jo vært litt bedre vær så vi kunne kost oss ute på verandaen, da. For 5 år siden hadde jeg sofa-feiring jeg også, og nå løper det en snart 5 åring i tog. Snufs, så fort tiden går. Gled dere! ) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 God bedring da! Huff ikke rette dagen for barna og være syke på. Du får love de så mye is de orker en annen dag ) De får masse is hjemme, også skal vi bort på middag senere i dag. Trist å miste barnetoget, da, men slik er det bare... Ha en fin dag! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Vi bare lader oss opp. Skal snart ut igjen, selv om den første delen av dagen var ufattelig mye mer stressende enn jeg hadde forestilt meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har vært hjemme til nå, men drar om en halvtimes tid. Har fått på meg skjørt og topp, lakket neglene og lagt på litt mascara så jeg er jo som stivpyntet å regne! ) Har vært sjuk de siste par dagene så jeg har slappet av, hatt på tv'n i bakgrunnen og lest ferdig "Røsten" av Arnaldur Indridason, kjempespennende! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hadde urolig liten gutt i natt, så er selv relativt nylig oppstanden, og forsøker å våkne opp. Mor og barn har gått på den lokale skolen for å proppe seg da *s* 0 Siter
annegunn Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her feires det i saccosekken, muligens med senga som litt variasjon utover dagen. Jippi 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er hjemme i pysjen *skrekk* og skal snart på jobb. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg og samboeren og babyen har heller ikke kommet oss ut av huset enda, fordi babyen vår har vært et skikkelig monster det siste døgnet, og han skal bare spise HELE tiden, så vi fikk ikke stellt oss før nå. Og nå sovnet han endelig, så da får vi kanskje med oss folketoget som starter klokken 15.00. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her feires det i saccosekken, muligens med senga som litt variasjon utover dagen. Jippi Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hvordan kommer du deg opp av den saccosekken på egenhånd? Jeg mener - jeg har vel fått med meg at du er en smule gravid, og jeg vet at da jeg hadde bikket uke 30 var jeg mer som en hvalross på land i den sekken. 0 Siter
annegunn Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hvordan kommer du deg opp av den saccosekken på egenhånd? Jeg mener - jeg har vel fått med meg at du er en smule gravid, og jeg vet at da jeg hadde bikket uke 30 var jeg mer som en hvalross på land i den sekken. Den står ved siden av salongbordet, så jeg tar tak i det med ene hånda og dytter i gropa som rumpa lager med den andre, og drar meg ut i knestående.... Ikke helt enkelt, og sikkert ikke spesielt elegant Men siden saccoen er det eneste stedet jeg klarer å sitte uten at det gjør vondt i bekkenet er valget igrunnen enkelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.