Gjest hurra hurra hurra Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jada. Sitter med pcn og jobber som vanlig. (Innmellom avbrutt av doling, selvsagt) Gratulerer med dagen, alle sammen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her feires det i saccosekken, muligens med senga som litt variasjon utover dagen. Jippi *klem* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Den står ved siden av salongbordet, så jeg tar tak i det med ene hånda og dytter i gropa som rumpa lager med den andre, og drar meg ut i knestående.... Ikke helt enkelt, og sikkert ikke spesielt elegant Men siden saccoen er det eneste stedet jeg klarer å sitte uten at det gjør vondt i bekkenet er valget igrunnen enkelt. Jeg er imponert! Den teknikken kunne ikke jeg benyttet, så massivt stuebord finnes ikke... :-) Skjønner godt at saccosekken er deilig med et kranglete bekken! Likte å ligge der sjøl, jeg, men aldri når jeg var alene i huset. He-he. Får håpe bekkenet blir seg selv igjen når fødselen er vel overstått! 0 Siter
annegunn Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 *klem* Takk..... Det er greit å tørne snart nå, er det ikke det? Neste uke skal jeg drikke et vinglass i solskinn på verandaen. Skal, skal, skal, skal,,,,, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.