Gå til innhold

Jeg er hjemme i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest hurra hurra hurra
Skrevet

Jada. Sitter med pcn og jobber som vanlig. (Innmellom avbrutt av doling, selvsagt)

Gratulerer med dagen, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

Her feires det i saccosekken, muligens med senga som litt variasjon utover dagen. Jippi :(

*klem*

Gjest Mom33
Skrevet

Den står ved siden av salongbordet, så jeg tar tak i det med ene hånda og dytter i gropa som rumpa lager med den andre, og drar meg ut i knestående....

Ikke helt enkelt, og sikkert ikke spesielt elegant :P

Men siden saccoen er det eneste stedet jeg klarer å sitte uten at det gjør vondt i bekkenet er valget igrunnen enkelt.

Jeg er imponert! Den teknikken kunne ikke jeg benyttet, så massivt stuebord finnes ikke... :-)

Skjønner godt at saccosekken er deilig med et kranglete bekken! Likte å ligge der sjøl, jeg, men aldri når jeg var alene i huset. He-he.

Får håpe bekkenet blir seg selv igjen når fødselen er vel overstått!

Skrevet

*klem*

Takk.....

Det er greit å tørne snart nå, er det ikke det?

Neste uke skal jeg drikke et vinglass i solskinn på verandaen. Skal, skal, skal, skal,,,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...