Gjest Tyrion Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg føler meg totalt utslitt, har lavt stoffskifte og er på nedtrapping med tyroksin pågrunn av utredning av sykdommen. Fastlegen nekter å sykemelde meg. Hva gjør jeg, bortsett fra å skifte fastelege? 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Du kan be fastlegen henvise deg videre for å få en second opinion. Forøvrig er vel det beste å ta en ny samtale med fastlegen slik at han får forståelse for din situasjon og du evt. forståelse/begunnelse for legens avgjørelse. 0 Siter
Gjest kansje du veit? Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Sende inn klage til fylkeslegen 0 Siter
Gjest yeah man Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du kan be fastlegen henvise deg videre for å få en second opinion. Forøvrig er vel det beste å ta en ny samtale med fastlegen slik at han får forståelse for din situasjon og du evt. forståelse/begunnelse for legens avgjørelse. anmeld han! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.