Gjest Morsk Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Da er det jaggu på tide å starte en: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/46/466/466452/mmoppslag.jpg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 En egoistisk og lite gjennomtenkt hatt. Eet er jo nesten ikke plass til noen andre på balkongen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes den var kul! Muligens litt upraktisk da men..Jeg klarer ikke se for meg selv med en slik hatt når "Lillebolla" (samme alder som prinsessen) har behov for nussing og kos. Må bli ganske så kronglete? ... 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 En egoistisk og lite gjennomtenkt hatt. Eet er jo nesten ikke plass til noen andre på balkongen. Hva? Fikk du ikke plass? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Uff da. Hun kunne med fordel valgt en noe mindre og mer kledelig hatt ja. Den der ser jo ut som en svart sombrero! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Uff da. Hun kunne med fordel valgt en noe mindre og mer kledelig hatt ja. Den der ser jo ut som en svart sombrero! Den var visst burgunder. Uten at det gjorde den noe mindre eller flottere akkurat. 0 Siter
tonie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Oi. En sånn _må_ jeg bare ha! Perfekt å gjemme seg under de dagene håret ikke vil noe som helst og selv ikke tykke lag med sminke kan trylle bort morratrynet:-) Men nå var det Mette-Marit det handlet om. Jeg synes ikke MM er flink til å kle seg, altså. Hun burde få det bedre til enn hun gjør med tanke på hvilket klesbudsjett hun har. Hun har så mye vanvittig dyre klær, og likevel ser hun stort sett helt nitrist ut. Huff. Hun trenger en ny stylist, eller kanskje hun bare nekter å høre på den hun har? 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes den var kul! Muligens litt upraktisk da men..Jeg klarer ikke se for meg selv med en slik hatt når "Lillebolla" (samme alder som prinsessen) har behov for nussing og kos. Må bli ganske så kronglete? ... Hun trengte da ikke å kose med barna sine de timene hun sto på balkongen. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Oi. En sånn _må_ jeg bare ha! Perfekt å gjemme seg under de dagene håret ikke vil noe som helst og selv ikke tykke lag med sminke kan trylle bort morratrynet:-) Men nå var det Mette-Marit det handlet om. Jeg synes ikke MM er flink til å kle seg, altså. Hun burde få det bedre til enn hun gjør med tanke på hvilket klesbudsjett hun har. Hun har så mye vanvittig dyre klær, og likevel ser hun stort sett helt nitrist ut. Huff. Hun trenger en ny stylist, eller kanskje hun bare nekter å høre på den hun har? Jeg er uenig. Jeg syntes synd på henne i begynnelsen, hun så ut som liten Sonja. Nå er hun blitt en flott dame og stilig kledd. Hatten er moteriktig og passet utmerket. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Uff da. Hun kunne med fordel valgt en noe mindre og mer kledelig hatt ja. Den der ser jo ut som en svart sombrero! Den var moteriktig og stilig. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Den var visst burgunder. Uten at det gjorde den noe mindre eller flottere akkurat. Jo det gjør susen. Den ville ikke ha tatt seg så bra ut om den var svart. 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 En egoistisk og lite gjennomtenkt hatt. Eet er jo nesten ikke plass til noen andre på balkongen. Den var knallfin og passet bra til henne og hele settingen. Det var god plass til de andre som skulle være der, men frosken hadde kanskje rett at du ikke fikk plass;) 0 Siter
tonie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg er uenig. Jeg syntes synd på henne i begynnelsen, hun så ut som liten Sonja. Nå er hun blitt en flott dame og stilig kledd. Hatten er moteriktig og passet utmerket. Hun er så ujevn, synes jeg. Noen ganger er hun virkelig fin, men så dukker hun plutselig opp i noe som er totalt ukledelig og gyselig, som nå nylig i 60-årsdagen til svenskekongen. Sånne hatter er kult i moteblader og på jetsetprinsesser, men jeg synes ikke den passet på slottsbalkongen på 17. mai. Hun vet jo at det er direkteoverføring og at det sitter folk rundt omkring i hel landet og venter på å få et glimt av henne. Det var ikke så mye man så. Liksom. :-) 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hun er så ujevn, synes jeg. Noen ganger er hun virkelig fin, men så dukker hun plutselig opp i noe som er totalt ukledelig og gyselig, som nå nylig i 60-årsdagen til svenskekongen. Sånne hatter er kult i moteblader og på jetsetprinsesser, men jeg synes ikke den passet på slottsbalkongen på 17. mai. Hun vet jo at det er direkteoverføring og at det sitter folk rundt omkring i hel landet og venter på å få et glimt av henne. Det var ikke så mye man så. Liksom. :-) Jeg så nok. Hatten var råstilig;) 0 Siter
tonie Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg så nok. Hatten var råstilig;) Nope, ikke på Mette-Marit. Men den hadde sikkert vært det på Kate Moss;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Og denne tråden starter du????? ) Forøvrig synes jeg hatten var stygg og ukledelig men kanskje hun hadde vært optimistisk i forhold til været og håpet på sol. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hva? Fikk du ikke plass? Jeg tror kanskje flyfly lå rundt bremmen, hun er jo ganske liten. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Og denne tråden starter du????? ) Forøvrig synes jeg hatten var stygg og ukledelig men kanskje hun hadde vært optimistisk i forhold til været og håpet på sol. Ja, jeg måtte bare se hvor lang en tråd om et såpass viktig tema kan bli:-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ja, jeg måtte bare se hvor lang en tråd om et såpass viktig tema kan bli:-) Jeg ville heller hatt en tråd om trusene til kong Harald. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.