Gå til innhold

Syden!

sprelline1365380900

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

Ja når jeg kikker ut vinduet,og ser at det regner...ja da gleder jeg meg såååå mye til søndag og til en etterlengta Rhodos tur:)

Videoannonse
Annonse
tara21365380985
Skrevet

Hvor på Rhodos skal du da? Kom hjem derifra på søndagen:) Vi var i Rhodos by.

sprelline1365380900
Skrevet

Hvor på Rhodos skal du da? Kom hjem derifra på søndagen:) Vi var i Rhodos by.

Skal bo i Ixia. Har aldri vært på Rhodos før. Har lest at vi bør få med oss Rhodos by. Var det godt og varmt der nede nå?

tara21365380985
Skrevet

Skal bo i Ixia. Har aldri vært på Rhodos før. Har lest at vi bør få med oss Rhodos by. Var det godt og varmt der nede nå?

Vi var der i ei uke,var irundt 25 grader. Og litt kjølig på kveldene, så jeg ville tatt med meg en litt varm jakke og ha på kvelden,f.eks en tynn fleecejakke e.l. Du må få med deg Rhodos by, og spesielt gamlebyen. Der var det fiint:) Og når du er på Rhodos må du smake gyros! Det er dritgodt, pitabrød med kylling eller kebabkjøtt inni.Og selvfølgelig tzatzikki.ÅÅ nå lengter jeg tilbake!! Var generelt god mat der.

sprelline1365380900
Skrevet

Vi var der i ei uke,var irundt 25 grader. Og litt kjølig på kveldene, så jeg ville tatt med meg en litt varm jakke og ha på kvelden,f.eks en tynn fleecejakke e.l. Du må få med deg Rhodos by, og spesielt gamlebyen. Der var det fiint:) Og når du er på Rhodos må du smake gyros! Det er dritgodt, pitabrød med kylling eller kebabkjøtt inni.Og selvfølgelig tzatzikki.ÅÅ nå lengter jeg tilbake!! Var generelt god mat der.

Takk for tips! Må nok pakke med meg en tynn jakke ja...hadde håpet at jeg ikke behøvde det men...

Har hørt om gamlebyen og vi skal dit, tenker jeg. Gleder meg til late dager på stranda og god mat om kveldene. Tre dager til nå, så er vi på farta...

Gjest nixdorf
Skrevet

I Ixia er det dødskjedelig. Fikk du ikke hotell i byen?

sprelline1365380900
Skrevet

I Ixia er det dødskjedelig. Fikk du ikke hotell i byen?

Tok det som var billigst. Er kun en ferie for å slappe av og nyte varmen. En husmorferie..altså ingen nattklubber og puber. Men er jo ikke så langt til byen da, om vi ønsker litt mer liv og røre.

Skrevet

ÅHhh kos dere :) Rhodos er en av mine favorittsteder etter at jeg var der for 2 år siden.

Og det første stedet jeg har vært i Syden hvor det faktisk var varmt i sjøen :D

sprelline1365380900
Skrevet

ÅHhh kos dere :) Rhodos er en av mine favorittsteder etter at jeg var der for 2 år siden.

Og det første stedet jeg har vært i Syden hvor det faktisk var varmt i sjøen :D

Takk for det! Gleder meg som en liten unge nå..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...