topres Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Har nylig kommet hjem etter tre uker i Brasil, og vil sende en takk til Timari for forslaget om reisemål for en tid tilbake! (Innlegg: Hvor i verden?) For et herlig land! Og nydelige mennesker! Vi hadde et par dager i Rio, og det eneste negative vi kunne finne her var at vi følte oss noe utrygge etter at det var blitt mørkt. En by full av kontraster! Resten av ferien var vi litt sør for Natal, et lite tettsted med milelange strender, korallrev og frodig natur. Vidunderlig å være omgitt av smilende, syngende og dansende folk fra tidlig morgen til sent på kveld! Så synd at vi ikke kunne portugisisk/flere kunne engelsk, for menneskene her var veldig interesserte i oss utlendinger. Og strålende fornøyde når vi prøvde oss på litt portugisisk! En veldig vellykket ferie, mest på grunn av menneskene vi traff på, men godt vær (30 grader, stort sett bare sol), fin natur, billige priser og det at det vi så av Brasil var så annerledes enn hva vi er vant til i Norge gjorde også sitt til at jeg har lyst å begynne å planlegge neste tur med en gang Vil altså varmt anbefale Brasil! Mvh, 0 Siter
drizzle Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg henger meg på den, jeg var i Rio for et par år siden og storkoste meg. Rio er imidlertid ikke et feriemål for de med små barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.