Gjest togli Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 For en tid tilbake skrev jeg en tråd og mimret litt rundt serien "Mens far var på Grini". Jeg sendte mail til NRK med forespørsel om de hadde tenkt å sende serien på nytt. Jeg fikk til svar at de foreløpig ikke har planer om dette, men at de skulle ta det opp i og med at det var interesse for å se serien igjen. Jaja, så får vi bare se om serien kommer tilbake igjen en eller annen gang da :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Så får vi bare se om de sender serien eller ikke. Jeg sendte mail til tine ang. appelsinyoghurten; den er så god! Men den er ikke i butikkene enda, så jeg tror nok mange må sende mail for at de skal høre! 0 Siter
org Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sjekket bibliotekene? Mener jeg har sett boka der en gang, iallefall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Sjekket bibliotekene? Mener jeg har sett boka der en gang, iallefall. Jeg har hørt at bøkene (filmen?) kanskje kan være der, men skulle likt å se serien på TV igjen uansett :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Så får vi bare se om de sender serien eller ikke. Jeg sendte mail til tine ang. appelsinyoghurten; den er så god! Men den er ikke i butikkene enda, så jeg tror nok mange må sende mail for at de skal høre! Godt mulig de bare svarer høflig og kundevennlig ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.