Gå til innhold

håper dere har hatt en fin 17.mai

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Synes det har vært så mange triste innlegg ang. 17.mai her nå. Jeg synes det er en viktig dag og markere. Frihet er ikke en selvfølge. Jeg synes 17.mai er en utrolig fin dag, så gøy å se så mange festkledde mennesker ute samtidig! Jeg synes det er en av norges særegne tradisjoner som er kjempeviktige å bevare. Håper dere har hatt det fint i dag, tross gnagsår og våte sko. Håper på bedre vær neste år :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• ShitDiddelyDo

4

• org

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Starling
Skrevet

Vi har hatt en kjempefin dag i dag, 14 grader og strålende sol! :)

Sto opp litt sent, tok på oss henholdsvis bunad og dress, og dro og spiste middag sammen med foreldrene våre. Så satt vi en liten stund på en uteservering, og etterpå dro jeg på den lokale barneskolen og hilste på søster, svoger og tantebarna. :)

Litt senere på kvelden måtte jeg innom mamma igjen, for falden på bunaden hadde raknet litt foran! :-O Fikk førstehjelp av mamma, så det ordnet seg. :)

Til slutt i dag har jeg gått tur i skogen, og det var kjempedeilig etter mye mat og is i dag. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var godt du ikke avsluttet med "gratulerer med dagen".

Får jeg et gratulerer med dagen til i dag slår jeg.

Herregud for en patetisk ting å gå rundt og si til hverandre. Gratulererer med dagen. Gud bevares.

En sms til og jeg slår.

Gjest Aimabel
Skrevet

Herregud for en patetisk ting å gå rundt og si til hverandre. Gratulererer med dagen. Gud bevares.

En sms til og jeg slår.

merkelig at det skal være provoserende å skrive et positivt innlegg om 17.mai

*oppgitt*

Skrevet

Jeg har hatt en flott dag! Korpsungene mine har vært kjempeflinke og nesten ikke klaget på kulde og regn, alle har vinket og vært glade, jeg har fått kaffe, pølse og kake. Ungene var fine i bunader og spiste 4-5 is hver.

Eneste minuset var betutta gutt og litt grinete jente under middagen og en mann som hater folkemengder.

Jeg synes 17. mai er en fin dag, jeg :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi har hatt en veldig fin dag her, til tross for regn og kaldt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En sms til og jeg slår.

Gratulerer med dagen!

:)

Gjest Aimabel
Skrevet

Vi har hatt en kjempefin dag i dag, 14 grader og strålende sol! :)

Sto opp litt sent, tok på oss henholdsvis bunad og dress, og dro og spiste middag sammen med foreldrene våre. Så satt vi en liten stund på en uteservering, og etterpå dro jeg på den lokale barneskolen og hilste på søster, svoger og tantebarna. :)

Litt senere på kvelden måtte jeg innom mamma igjen, for falden på bunaden hadde raknet litt foran! :-O Fikk førstehjelp av mamma, så det ordnet seg. :)

Til slutt i dag har jeg gått tur i skogen, og det var kjempedeilig etter mye mat og is i dag. :)

Høres ut som en koselig dag :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

merkelig at det skal være provoserende å skrive et positivt innlegg om 17.mai

*oppgitt*

Innlegget ditt var da ikke provoserende.

Men det hadde blitt provoserende om du hadde avsluttet med å gratulere oss med dagen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gratulerer med dagen!

:)

Det er synd det ikke er sånne denge-smileys på dol! :)

Gjest Starling
Skrevet

Høres ut som en koselig dag :-)

Jepp, og nå skal jeg dusje og legge meg, skal på jobb i morra tidlig.

Skrevet

Jeg har hatt en fin dag. Deilig mat som jeg slapp å lage selv og så tittet jeg på toget ut av vinduet og så det ordentlige toget på tv.

Og så har jeg spist pølser, bløtkake, sjokoladekake og kransekake og nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg litt mer med resten av dem som er her.

Altså de som ikke ser på Champion Legue da, skrev jeg det riktig tro?

Gjest Aimabel
Skrevet

Innlegget ditt var da ikke provoserende.

Men det hadde blitt provoserende om du hadde avsluttet med å gratulere oss med dagen.

Det er ikke du som har bursdag, det er Norge! ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er synd det ikke er sånne denge-smileys på dol! :)

Ha ha!

Har du hatt en fin dag da?

Har hatt en fin dag her, men det aller beste er å komme hjem og vrenge av seg bunaden og hoppe inn i olabuksa.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har hatt en fin dag. Deilig mat som jeg slapp å lage selv og så tittet jeg på toget ut av vinduet og så det ordentlige toget på tv.

Og så har jeg spist pølser, bløtkake, sjokoladekake og kransekake og nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg litt mer med resten av dem som er her.

Altså de som ikke ser på Champion Legue da, skrev jeg det riktig tro?

Champions League skrives det. Men jeg ville ikke reagert hvis du ikke hadde nevt det selv.

Skrevet

Champions League skrives det. Men jeg ville ikke reagert hvis du ikke hadde nevt det selv.

Da vet jeg det :o)

Jeg er nemlig sååå interessert som du skjønner ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

Da vet jeg det :o)

Jeg er nemlig sååå interessert som du skjønner ;o)

hehe, jeg måtte høre med gubben her. Jeg synes hattediskusjonen her inne er mer spennende enn fotball.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er så hjertens enig med deg!!!

Vi har hatt en strålende 17.mai med et fantastisk flott vær og temperaturer som gjør det perfekt å gå i bunad. Det var også perfekt vær for alle dyktige korpsmusikanter her i Møre & Romsdal. Dere skulle fått prøve å gå sammen med og følge skolekorpsenes prpgram en 17.mai. Tror mange ville fått opp øynene for hvilken FANTASTISK jobb de gjør alle sammen.

HURRA FOR 17. MAI!!!!!!!!

Skrevet

hehe, jeg måtte høre med gubben her. Jeg synes hattediskusjonen her inne er mer spennende enn fotball.

Jeg er helt enig :o)

Skrevet

Her har vi for EN gangs skyld hatt kjempevær - sol og blå himmel - hele dagen! Det har vært småkaldt, men deilig bunadvær egentlig. Nå i kveld er det kjøligere, tror ikke det var mer enn åtte grader.

Har gått i tog to ganger, deltatt på masse aktiviteter, skravlet med massevis av gamle og nyere kjente, hilst på de nye naboene mine som har bodd rett over gata i et halvår (Hehe... vi er aldri ute på samme tid, så vi har ikke sagt hei før nå)... enda flere aktiviteter, hesteridning og slikt no'...og vært på kaffe og kake hos foreldrene mine.

og nå kom vi akkurat hjem fra tivoli. Minsta har fått en god del nye russekort til samlinga si, og i det hele tatt har vi hatt en flott dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...