Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Er så hjertens enig med deg!!! Vi har hatt en strålende 17.mai med et fantastisk flott vær og temperaturer som gjør det perfekt å gå i bunad. Det var også perfekt vær for alle dyktige korpsmusikanter her i Møre & Romsdal. Dere skulle fått prøve å gå sammen med og følge skolekorpsenes prpgram en 17.mai. Tror mange ville fått opp øynene for hvilken FANTASTISK jobb de gjør alle sammen. HURRA FOR 17. MAI!!!!!!!! Åja, korps hører med! Korpsmusikken gjør jo hele toget. Hyggelig å høre at andre også gleder seg over dagen :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Her har vi for EN gangs skyld hatt kjempevær - sol og blå himmel - hele dagen! Det har vært småkaldt, men deilig bunadvær egentlig. Nå i kveld er det kjøligere, tror ikke det var mer enn åtte grader. Har gått i tog to ganger, deltatt på masse aktiviteter, skravlet med massevis av gamle og nyere kjente, hilst på de nye naboene mine som har bodd rett over gata i et halvår (Hehe... vi er aldri ute på samme tid, så vi har ikke sagt hei før nå)... enda flere aktiviteter, hesteridning og slikt no'...og vært på kaffe og kake hos foreldrene mine. og nå kom vi akkurat hjem fra tivoli. Minsta har fått en god del nye russekort til samlinga si, og i det hele tatt har vi hatt en flott dag Så hyggelig! Høres ut som en strålende dag! Jeg er sikker på at foreldrenes instilling har stor betydning, for hvorvidt barna blir glade i 17.mai-feiringen. Flott at hele familien har kost seg sammen :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ha ha! Har du hatt en fin dag da? Har hatt en fin dag her, men det aller beste er å komme hjem og vrenge av seg bunaden og hoppe inn i olabuksa. Bra og bra, fru Blom. Det har vært en helt vanlig dag for meg. Litt i bakrus etter en dritdårlig Ragarockers-konsert i går, jeg er full av taco og jeg har i over 1 time sittet og sett på en norsk dommer ødelegge årets gjeveste fotballkamp, og sånn sett burde jeg vel si at dagen egentlig ikke har vært all verden, men der! - for få sekunder siden, fikk Barcelona rettferdighet, så nå går det så meget bedre. Jeg har i hvert fall ingen syttendemaifølelse. Været suger og jeg har ikke hørt en eneste jævla trompet, og det eneste jeg har sett av omverdenen er det vanlige sms-maset med disse idiotiske gratulerer-med-dagen-meldingene, og jeg har ikke svart på en eneste en av dem. Og der satte Barcelona inn 2-1. Oh baby! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Vi har hatt en kjempefin feiring av dagen vi! Fint med litt duskregn for alle i varme bunader og de med pollenallergi. Fint, kort bygdetog og aktiviteter og kafe på skolen etterpå. Middag med venner og familie. Ungene la seg på oppadstigende sukkerrus, så det tok litt tid, men det får være greit på en dag som dette. Hipp hipp, en fullendt feiring av nasjonaldagen. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det var godt du ikke avsluttet med "gratulerer med dagen". Får jeg et gratulerer med dagen til i dag slår jeg. Herregud for en patetisk ting å gå rundt og si til hverandre. Gratulererer med dagen. Gud bevares. En sms til og jeg slår. Selvfølgelig skal vi gratulere hverandre med dagen. Vi har jo bursdag! Grattis og hipp hipp hurraaaa! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Tja for min del er jeg glad jeg har vært på jobb. Bryr meg svært lite, nei vent, bryr meg ingenting om denne dagen 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det var godt du ikke avsluttet med "gratulerer med dagen". Får jeg et gratulerer med dagen til i dag slår jeg. Herregud for en patetisk ting å gå rundt og si til hverandre. Gratulererer med dagen. Gud bevares. En sms til og jeg slår. Surpomp!!! Hvorfor mener du at det er rart å greatulere hverandre med dagen? Jeg har ikke for vane å gjøre det selv, men syns det er koselig når andre gjør det. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Tja for min del er jeg glad jeg har vært på jobb. Bryr meg svært lite, nei vent, bryr meg ingenting om denne dagen hvorfor? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bare for å ha sagt det; Jeg tror at vi som liker 17.mai er i stort flertall. det virka iallefall slik i dag... Masse masse masse smilende og glade mennesker:o) 0 Siter
mAd Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har iallefall hatt en kjempedag. Nydelig vær, pølse i brød, kake og grønt på trærne, akk. For ikke snakke om en god natts søvn for første gang siden junioren kom til for tre uker siden, det hjalp sørenmeg 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bare for å ha sagt det; Jeg tror at vi som liker 17.mai er i stort flertall. det virka iallefall slik i dag... Masse masse masse smilende og glade mennesker:o) ja, det er godt å høre. For her på DOL virker alle så sure og lei. Den tråden på foreldre-småbarn er bare så deprimerende da. Hvis folk ikke orker å ha barn, så får det heller være. Både speider og korps er positive organisasjoner, får være glad ungene ikke driver med værre ting. Synd foreldrene er så negativt innstillt. Det vil smitte på barna. Men du har nok rett, de aller fleste ute i dag var i godt humør :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Lykken er at barna fikk en fin dag, vi fikk det også. Det ble mye sukkerspinn, popcorn, is og pølser denne dagen. En koselig vennegjeng samlet til grilling, og barna koste seg til siste minutt. Nå er de vel i seng.Men må si at jeg nå nyter stillheten her i stua 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har iallefall hatt en kjempedag. Nydelig vær, pølse i brød, kake og grønt på trærne, akk. For ikke snakke om en god natts søvn for første gang siden junioren kom til for tre uker siden, det hjalp sørenmeg høres bra ut! Jeg som sover godt hver eneste natt ble litt skuffet at jeg ikke ble vekket av russebiler. Det hører med ;-) 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 ja, det er godt å høre. For her på DOL virker alle så sure og lei. Den tråden på foreldre-småbarn er bare så deprimerende da. Hvis folk ikke orker å ha barn, så får det heller være. Både speider og korps er positive organisasjoner, får være glad ungene ikke driver med værre ting. Synd foreldrene er så negativt innstillt. Det vil smitte på barna. Men du har nok rett, de aller fleste ute i dag var i godt humør :-) Grunnen til at de må ha ut litt luft ved å klage her, er vel at foreldre i dag sliter livet av seg for at ungene skal ha det bra. Med alle aktiviteter som en er 'pålagt' å la ungene være med på og alle krav om å jobbe nok forå skaffe alle statussymbolene. Ikke rart det kan bli for mye. Men en MÅ jo 'være med' her i verdens rikeste land... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bedre vær?! Her i Trondheim skinte sola fra skyfri himmel og selv om det blåste litt var det lunt og godt på terrassen der vi satt. Satt i skjørt og ermeløs topp og holdt på å svette ihjel jeg. ) Droppet å se toget for jeg har vært syk de siste par dagene, men deltok på en rolig 17. mai-middag hos eksen og barnas stemor sammen med søstra mi og ungene da. Ble så koselig atte. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Har hatt en kjempekoselig dag, jeg. Fint vær, artig å se på toget og god mat hos foreldrene mine. En litt spesiell dag, siden dettelbir den siste 17.mai sammen med samboeren min. Eller..min tidligere samboer =) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147900172' post='3117809] Har hatt en kjempekoselig dag, jeg. Fint vær, artig å se på toget og god mat hos foreldrene mine. En litt spesiell dag, siden dettelbir den siste 17.mai sammen med samboeren min. Eller..min tidligere samboer =) Eh..."dette var den siste.." -skulle det være (Nei, jeg har ikke drukket 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 høres bra ut! Jeg som sover godt hver eneste natt ble litt skuffet at jeg ikke ble vekket av russebiler. Det hører med ;-) Som i fjor ble jeg vekket kl. 3:40 av et korps (eller hva det nå er!) et stykke unna som spiller noe så inn i granskauen surt! Har en mistanke om at det kanskje bor en musikklærer på vgs der. ) 0 Siter
org Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Bedre vær?! Her i Trondheim skinte sola fra skyfri himmel og selv om det blåste litt var det lunt og godt på terrassen der vi satt. Satt i skjørt og ermeløs topp og holdt på å svette ihjel jeg. ) Droppet å se toget for jeg har vært syk de siste par dagene, men deltok på en rolig 17. mai-middag hos eksen og barnas stemor sammen med søstra mi og ungene da. Ble så koselig atte. Nydelig litt lenger nord også! Men jeg våknet kl 4.30 den 16. med spysjuka. Var lenge i tvil om jeg klarte å bli med 17., men må man, så må man... Litt beinskjelven og forkommen, uten mat i magen. Det gikk det også! Far i huset lå i tre dager da han hadde omgangssyka, mor lå en halv dag. Måtte jo gjøre i stand klær og mat til 17., vet du. "Du, har ungene klær til i morra...?" Da var det bare å stå opp. 0 Siter
org Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 ja, det er godt å høre. For her på DOL virker alle så sure og lei. Den tråden på foreldre-småbarn er bare så deprimerende da. Hvis folk ikke orker å ha barn, så får det heller være. Både speider og korps er positive organisasjoner, får være glad ungene ikke driver med værre ting. Synd foreldrene er så negativt innstillt. Det vil smitte på barna. Men du har nok rett, de aller fleste ute i dag var i godt humør :-) Tror mange var litt småstressa når de skrev innlegg her, altså. Bunadsskjorter som skulle strykes, flagg skulle sees over og mat skulle tilberedes... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.