Gjest snart 50 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har ikke fulgt med, dog innimellom har jeg svitsjet innom kanalen når de har hatt sending. Nesten uten unntak går disse jentene halvnakne rundt omkring. Er dette normal oppførsel blandt de unge? Jeg er ei gammel kjerring på snart 50, da jeg vokste opp viste vi ikke magen engang, så jeg føler meg sånn passe fossil. Det er jo mulig det er helt normalt at ungdommen omgås så lettkledd for alt jeg vet. Noen som kan opplyse meg? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Normalt og normalt fru blom. Jentene er jo nakenmodeller hele gjengen så de har vel ikke helt de store motforestillingene mot å trippe rundt naken. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg håper virkelig ikke Big Brother- folka representerer gjennomsnittet! (Isåfall er samboern og jeg også forhistoriske, selv om vi er på samme alder) Jeg synes deltagerene er utrolig lite sexy, de er så utrolig selvopptatte og billige. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Har ramlet innom der et par ganger selv, ikke minst fordi samboeren til bestevenninna mi er avhengig (jada). Jeg blir rett og slett flau ved tanken på at det er mulig mine foreldre ramler innom der når de kanalzapper og tror at det der er standarden for unge mennesker i dag. For såvidt jeg vet, så er det ikke det.. iallfall ikke i de miljøene jeg kjenner til. 0 Siter
org Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Og så blir de _så_ overraska over at folk har _sett_ at de har sex. Hva annet kan de egentlig forvente? De er da på tv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.