Gå til innhold

Big brother

Anbefalte innlegg

Gjest snart 50
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med, dog innimellom har jeg svitsjet innom kanalen når de har hatt sending. Nesten uten unntak går disse jentene halvnakne rundt omkring. Er dette normal oppførsel blandt de unge?

Jeg er ei gammel kjerring på snart 50, da jeg vokste opp viste vi ikke magen engang, så jeg føler meg sånn passe fossil. Det er jo mulig det er helt normalt at ungdommen omgås så lettkledd for alt jeg vet.

Noen som kan opplyse meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt og normalt fru blom.

Jentene er jo nakenmodeller hele gjengen så de har vel ikke helt de store motforestillingene mot å trippe rundt naken.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke Big Brother- folka representerer gjennomsnittet! (Isåfall er samboern og jeg også forhistoriske, selv om vi er på samme alder)

Jeg synes deltagerene er utrolig lite sexy, de er så utrolig selvopptatte og billige.

Gjest blame
Skrevet

Har ramlet innom der et par ganger selv, ikke minst fordi samboeren til bestevenninna mi er avhengig (jada).

Jeg blir rett og slett flau ved tanken på at det er mulig mine foreldre ramler innom der når de kanalzapper og tror at det der er standarden for unge mennesker i dag. For såvidt jeg vet, så er det ikke det.. iallfall ikke i de miljøene jeg kjenner til.

Skrevet

Og så blir de _så_ overraska over at folk har _sett_ at de har sex. Hva annet kan de egentlig forvente? De er da på tv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...