Gå til innhold

kids of norway bunad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jau, jeg har boikottet siden det kom frem for en del år siden.

Skrevet

Hvem tror du klærne du kjøper på H&M, Cubus, Vero Moda osv. blir sydd av da?

Selvsagt av underbetalte arbeidere fra Kina e.l, som ofte er lenket fast til symaskinene.

Gjest tøydukkeanna
Skrevet

For å være helt sikker på at klærne våre ikke sys av kvinner på slavekontrakt må vi nok begynne å sy de selv.

Egentlig så tror jeg disse kvinnene er glad for å ha fått seg et arbeid. Hva er liksom alternativet?

Skrevet

Hvem tror du klærne du kjøper på H&M, Cubus, Vero Moda osv. blir sydd av da?

Selvsagt av underbetalte arbeidere fra Kina e.l, som ofte er lenket fast til symaskinene.

Alternativet er ikke å stå på McDonalds for disse - det er ofte prostitusjon. Tenk på det når dere boikotter.

Skrevet

For å være helt sikker på at klærne våre ikke sys av kvinner på slavekontrakt må vi nok begynne å sy de selv.

Egentlig så tror jeg disse kvinnene er glad for å ha fått seg et arbeid. Hva er liksom alternativet?

Helt enig!

Skrevet

Alternativet er ikke å stå på McDonalds for disse - det er ofte prostitusjon. Tenk på det når dere boikotter.

Veldig bra boikott for min del, koster meg utrolig mye.

Kan ikke si at jeg noen gang har shoppet noe fra denne produsenten når jeg tenker over det.

Men da jeg leste om dette firmaet første gangen var forholdene mye verre enn det som står i forbrukerrapporten, blant annet ble lønnen ofte fra ledelsens side byttet ut med vodka slik at de heller ikke hadde noe å sende hjem til familien, og det var utbredte alkoholproblemer på arbeidsstedet.

Skrevet

Veldig bra boikott for min del, koster meg utrolig mye.

Kan ikke si at jeg noen gang har shoppet noe fra denne produsenten når jeg tenker over det.

Men da jeg leste om dette firmaet første gangen var forholdene mye verre enn det som står i forbrukerrapporten, blant annet ble lønnen ofte fra ledelsens side byttet ut med vodka slik at de heller ikke hadde noe å sende hjem til familien, og det var utbredte alkoholproblemer på arbeidsstedet.

Jeg har aldri hørt om det firmaet jeg - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...