Gå til innhold

Hva jeg lærte om flekkfjerning i dag ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røde flekker(krepp-papir som farget av) på kystdraktskjorte:

Flekken 3-4 timer i bløt i smirnoff :-) Borte vekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oahhh! Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser hva dere _gjør_ med skjortene deres, folkens!

At dere tør! I går var den noen som mente at å helle klorin på ei bunadsskjorte var helt greit...

Fint det gikk bra med skjorta, da.

Skrevet

Oahhh! Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser hva dere _gjør_ med skjortene deres, folkens!

At dere tør! I går var den noen som mente at å helle klorin på ei bunadsskjorte var helt greit...

Fint det gikk bra med skjorta, da.

Hehe, skjorta hadde ikke vondt av det :-)

Jeg plager stadig produsentene med spørsmål om hva den tåler og ikke tåler :)

Er også forskjell på hva de kan tåle 1-2 ganger i løpet av en bruksperiode, og hva man kan gjøre til vanlig.

Såvidt jeg vet er den laget i bomullslerret, tåler litt.

Tro meg, jeg forsøkte de forsiktige tiltakene først, og de store røde flekkene satt som støpt :( Hadde nok ikke vært bedre for skjorta å ende i søppelet.

Skrevet

Hehe, skjorta hadde ikke vondt av det :-)

Jeg plager stadig produsentene med spørsmål om hva den tåler og ikke tåler :)

Er også forskjell på hva de kan tåle 1-2 ganger i løpet av en bruksperiode, og hva man kan gjøre til vanlig.

Såvidt jeg vet er den laget i bomullslerret, tåler litt.

Tro meg, jeg forsøkte de forsiktige tiltakene først, og de store røde flekkene satt som støpt :( Hadde nok ikke vært bedre for skjorta å ende i søppelet.

Du sier noe til slutt der - om skjorta alikevel er ødelagt så skader det jo ikke å prøve sprit eller klorin. :o)

Har skrubba en dvd med rødsprit jeg, funka helt fint etterpå den. Kollegaen min så på meg med skrekkslagent blikk, men som jeg forklarte - plata er jo ødelagt alikevel siden noen har skriblet på den med sølvtusj.

Skrevet

Det skal være løsningen på grønske også! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...