tiliti Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Røde flekker(krepp-papir som farget av) på kystdraktskjorte: Flekken 3-4 timer i bløt i smirnoff :-) Borte vekk! 0 Siter
org Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Oahhh! Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser hva dere _gjør_ med skjortene deres, folkens! At dere tør! I går var den noen som mente at å helle klorin på ei bunadsskjorte var helt greit... Fint det gikk bra med skjorta, da. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Oahhh! Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser hva dere _gjør_ med skjortene deres, folkens! At dere tør! I går var den noen som mente at å helle klorin på ei bunadsskjorte var helt greit... Fint det gikk bra med skjorta, da. Hehe, skjorta hadde ikke vondt av det :-) Jeg plager stadig produsentene med spørsmål om hva den tåler og ikke tåler Er også forskjell på hva de kan tåle 1-2 ganger i løpet av en bruksperiode, og hva man kan gjøre til vanlig. Såvidt jeg vet er den laget i bomullslerret, tåler litt. Tro meg, jeg forsøkte de forsiktige tiltakene først, og de store røde flekkene satt som støpt Hadde nok ikke vært bedre for skjorta å ende i søppelet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hehe, skjorta hadde ikke vondt av det :-) Jeg plager stadig produsentene med spørsmål om hva den tåler og ikke tåler Er også forskjell på hva de kan tåle 1-2 ganger i løpet av en bruksperiode, og hva man kan gjøre til vanlig. Såvidt jeg vet er den laget i bomullslerret, tåler litt. Tro meg, jeg forsøkte de forsiktige tiltakene først, og de store røde flekkene satt som støpt Hadde nok ikke vært bedre for skjorta å ende i søppelet. Du sier noe til slutt der - om skjorta alikevel er ødelagt så skader det jo ikke å prøve sprit eller klorin. ) Har skrubba en dvd med rødsprit jeg, funka helt fint etterpå den. Kollegaen min så på meg med skrekkslagent blikk, men som jeg forklarte - plata er jo ødelagt alikevel siden noen har skriblet på den med sølvtusj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.