Gjest Kanarita Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hvor dyre saker er det lov å kjøpe i utlandet og ta med til norge uten noe tull? Tenkte å kjøpe digitalkamera. Koster bare 1400 kr for ixus 40 på kanariøyene. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Se på Toll.no - mulig at det er en grense der noe sted, men at sånt ikke sjekkes. Problemet som kan oppstå går vel mer på garanti, at ingen vil hjelpe deg her i Norge, og du må tilbake (eller våge å sende i posten...) kameraet tilbake dit det ble kjøpt for reparasjoner eller annet. 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det er da ikke billig, det kameraet er jo så gammelt at man ikke får tak i det herover. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Du trenger jo ikke fortelle noen at du har kjøpt kameraet i syden, og det er vel ingen som gidder å sjekke om kameraet du har i kofferten din er kjøpt i syden. Men jeg ville ikke kjøpt kamera i syden. Blir det noe krøll kan du få problemer med garantien, som Gemini skriver, og, som Excelsion skriver, høres ikke det der spesielt billig ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det kameraet er såpass gammelt at du ikke har fått det over disk her i landet på over ett år... 0 Siter
Gjest Kanarita Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det kameraet er såpass gammelt at du ikke har fått det over disk her i landet på over ett år... Jeg vet det. Men det er bra kamera. Ixus 50 er 1 mp mer og koster 6-700+++ mer her i landet. 0 Siter
Gjest Kanarita Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Se på Toll.no - mulig at det er en grense der noe sted, men at sånt ikke sjekkes. Problemet som kan oppstå går vel mer på garanti, at ingen vil hjelpe deg her i Norge, og du må tilbake (eller våge å sende i posten...) kameraet tilbake dit det ble kjøpt for reparasjoner eller annet. Har tenkt litt på det med garantien. Vi er mange som skal spleise kameraet til en dame. Vi får se om vi tør å ta den risikoen. 0 Siter
Gjest Kanarita Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det er da ikke billig, det kameraet er jo så gammelt at man ikke får tak i det herover. Jeg er klar over det. Men jeg liker ixus 40, så det spiller ingen rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.