Gå til innhold

Klippet i stykker det norske flagget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolverina
Skrevet

Jo, det synes jeg så absolutt.

Makan til oppførsel.

Angelica :o)
Skrevet

Hun er antagelig for dum til å straffes.

He he...Hun har allerede blitt straffet nok mener du? :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147934748' post='3117959]

He he...Hun har allerede blitt straffet nok mener du? :)

Hehe, ja, hun blir jo straffet resten av livet:-).....men bakdelen er at hun ikke skjønner det selv.

Angelica :o)
Skrevet

Hehe, ja, hun blir jo straffet resten av livet:-).....men bakdelen er at hun ikke skjønner det selv.

Sant nok.

Egentlig så er det bare synd i vesenet. Ett eller annet i oppveksten må ha gått fryktelig galt.

Skrevet

Har de vært der inne så lenge nå at de ikke har fått med seg bråket om Muhammed-tegningene og flaggbrenning og sånn? - Hun som leser både Bibel og Koranen burde jo tenkt litt lenger kanskje?

Skrevet

Har de vært der inne så lenge nå at de ikke har fått med seg bråket om Muhammed-tegningene og flaggbrenning og sånn? - Hun som leser både Bibel og Koranen burde jo tenkt litt lenger kanskje?

"Hun som leser både Bibel og Koranen..."

Det MENER du ikke!??!

Jøss, kan hun virkelig LESE også.

Skrevet

Det MENER du ikke!??!

Joda - hun leser den på sengen og siterer vers hvor det handler om kroppsdeler - hehe

Skrevet

Joda - hun leser den på sengen og siterer vers hvor det handler om kroppsdeler - hehe

Du store min, hva har man ikke gått glipp av :)

Skrevet

Det MENER du ikke!??!

Kan hun _tenke_ sier nå jeg...

Skrevet

Du store min, hva har man ikke gått glipp av :)

Ja, nei, jeg sier nå det....:)

Gjest " resirkulering "
Skrevet

Vet du hva min 10 åring fortalte oss ?

Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt.

Skrevet

Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt.

Hun har faktisk delvis rett. Når et flagg er så falmet eller ødelagt at det skal kastes skal det sprettes opp i sømmene slik at de tre fargene skilles før det kastes eller det skal brennes.

Men da ikke brennes på den måte OJ gjorde det, eller klippes på den måte Jessica brukte saksa.

Skrevet

Det hr jeg også hørt. Hadde en far som var veldig opptatt av at flagget skulle håndteres riktig.

Tenker på ham hver gang det er et flagg i sirkulasjon her hjemme, seinest i går da småjentene hadde lagt flaggene sine (ikke så) pent fra seg i yttergangen her.

Skrevet

Det er jo rikig også det - man har ikke lov å kaste et helt flagg - derfor skal det deles opp i hvitt, rødt og blått før det tilintetgjøres.

Det står også her: http://www.flagg.no/xp/pub/topp/hjem/norske/flaggregler/index.html

Gjest eller tar jeg feil
Skrevet

De er jo i sverige.....da gjelder vel ikke norsk lov.....?

Gjest eller tar  jeg feil?
Skrevet

....forøvrig håper jeg Jessica går på hue og ræva ut i ettermiddag ;o)

Skrevet

Jeg aner da ikke hvor BB-huset ligger! :o)

Gjest eller tar jeg feil?
Skrevet

Jeg aner da ikke hvor BB-huset ligger! :o)

Troooooor de er i Stockholm :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...