Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/17/466457.html Burde ikke hun også anmeldes for "vanæringe" av det norske flagget, eller hva det nå var OJ ble anmeldt for? 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jo, det synes jeg så absolutt. Makan til oppførsel. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hun er antagelig for dum til å straffes. He he...Hun har allerede blitt straffet nok mener du? 0 Siter
mrxx Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147934748' post='3117959] He he...Hun har allerede blitt straffet nok mener du? Hehe, ja, hun blir jo straffet resten av livet:-).....men bakdelen er at hun ikke skjønner det selv. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hehe, ja, hun blir jo straffet resten av livet:-).....men bakdelen er at hun ikke skjønner det selv. Sant nok. Egentlig så er det bare synd i vesenet. Ett eller annet i oppveksten må ha gått fryktelig galt. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Har de vært der inne så lenge nå at de ikke har fått med seg bråket om Muhammed-tegningene og flaggbrenning og sånn? - Hun som leser både Bibel og Koranen burde jo tenkt litt lenger kanskje? 0 Siter
muriel Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Har de vært der inne så lenge nå at de ikke har fått med seg bråket om Muhammed-tegningene og flaggbrenning og sånn? - Hun som leser både Bibel og Koranen burde jo tenkt litt lenger kanskje? "Hun som leser både Bibel og Koranen..." Det MENER du ikke!??! Jøss, kan hun virkelig LESE også. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 "Hun som leser både Bibel og Koranen..." Det MENER du ikke!??! Jøss, kan hun virkelig LESE også. Joda - hun leser den på sengen og siterer vers hvor det handler om kroppsdeler - hehe 0 Siter
muriel Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Joda - hun leser den på sengen og siterer vers hvor det handler om kroppsdeler - hehe Du store min, hva har man ikke gått glipp av 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 "Hun som leser både Bibel og Koranen..." Det MENER du ikke!??! Jøss, kan hun virkelig LESE også. Kan hun _tenke_ sier nå jeg... 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du store min, hva har man ikke gått glipp av Ja, nei, jeg sier nå det.... 0 Siter
Gjest " resirkulering " Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Vet du hva min 10 åring fortalte oss ? Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Vet du hva min 10 åring fortalte oss ? Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt. Hun har faktisk delvis rett. Når et flagg er så falmet eller ødelagt at det skal kastes skal det sprettes opp i sømmene slik at de tre fargene skilles før det kastes eller det skal brennes. Men da ikke brennes på den måte OJ gjorde det, eller klippes på den måte Jessica brukte saksa. 0 Siter
muriel Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Vet du hva min 10 åring fortalte oss ? Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt. Det hr jeg også hørt. Hadde en far som var veldig opptatt av at flagget skulle håndteres riktig. Tenker på ham hver gang det er et flagg i sirkulasjon her hjemme, seinest i går da småjentene hadde lagt flaggene sine (ikke så) pent fra seg i yttergangen her. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Vet du hva min 10 åring fortalte oss ? Jo på skolen hadde de fortalt at når et flagg er utslitt, så skal det ikke kastes i søpla, det skal klippes i stykker før det kastes eller brennes ..... vi foreldre satt bare å måpte da hun fortalte hva læreren hadde sagt. Det er jo rikig også det - man har ikke lov å kaste et helt flagg - derfor skal det deles opp i hvitt, rødt og blått før det tilintetgjøres. Det står også her: http://www.flagg.no/xp/pub/topp/hjem/norske/flaggregler/index.html 0 Siter
Gjest eller tar jeg feil Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 De er jo i sverige.....da gjelder vel ikke norsk lov.....? 0 Siter
Gjest eller tar jeg feil? Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 De er jo i sverige.....da gjelder vel ikke norsk lov.....? ....forøvrig håper jeg Jessica går på hue og ræva ut i ettermiddag ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 De er jo i sverige.....da gjelder vel ikke norsk lov.....? Jeg aner da ikke hvor BB-huset ligger! ) 0 Siter
Gjest eller tar jeg feil? Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg aner da ikke hvor BB-huset ligger! ) Troooooor de er i Stockholm ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.