Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa opp abbonnementet hos dem for en evighet siden, og fikk beskjed om at de skulle sende en e-post med returinformasjon for utstyr. Det skjedde aldri, men jeg fikk en SMS istedet.

Så jeg sendte utstyret i posten for to uker siden og la ved kundenummeret jeg hadde hatt, og nå har jeg plutselig fått regning på 1000 kroner for ikke returnert utstyr! Hva pokker er dette?

Når jeg ringer dem, hva skal jeg si? Er det mitt ansvar dersom det har kommet bort i posten?

Videoannonse
Annonse
mumitrollet
Skrevet

Du sendte vel som Norgespakke, og har kvittering?

Skrevet

Du sendte vel som Norgespakke, og har kvittering?

Jeg sendte den som brevpost fordi han på Rimi sa at det var like greit. Husker ikke hvordan jeg betalte, men finner ikke kvitteringen. Ja, jeg er en idiot...

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg sendte den som brevpost fordi han på Rimi sa at det var like greit. Husker ikke hvordan jeg betalte, men finner ikke kvitteringen. Ja, jeg er en idiot...

..... som du da kanskje må bære konsekvensene av.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...