drizzle Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg sa opp abbonnementet hos dem for en evighet siden, og fikk beskjed om at de skulle sende en e-post med returinformasjon for utstyr. Det skjedde aldri, men jeg fikk en SMS istedet. Så jeg sendte utstyret i posten for to uker siden og la ved kundenummeret jeg hadde hatt, og nå har jeg plutselig fått regning på 1000 kroner for ikke returnert utstyr! Hva pokker er dette? Når jeg ringer dem, hva skal jeg si? Er det mitt ansvar dersom det har kommet bort i posten? 0 Siter
mumitrollet Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du sendte vel som Norgespakke, og har kvittering? 0 Siter
drizzle Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Du sendte vel som Norgespakke, og har kvittering? Jeg sendte den som brevpost fordi han på Rimi sa at det var like greit. Husker ikke hvordan jeg betalte, men finner ikke kvitteringen. Ja, jeg er en idiot... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg sendte den som brevpost fordi han på Rimi sa at det var like greit. Husker ikke hvordan jeg betalte, men finner ikke kvitteringen. Ja, jeg er en idiot... ..... som du da kanskje må bære konsekvensene av..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.