Gå til innhold

Fikk sommerjobb

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Jeg fikk sommerjobb til slutt jeg også!! Nå er jeg så glad, så glad! Litt over tre uker. Da slipper jeg å bli helt blakk, jippi! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest så bra!
Skrevet

Gratulerer!:-)

Fikk du det gjennom et rekrutteringsbyrå?

Gjest Lille bethen
Skrevet

Gratulerer!:-)

Fikk du det gjennom et rekrutteringsbyrå?

Nei, sendte ut ganske mange søknader. Og på en generell søknad til en kommune fikk jeg napp.

Skrevet

Så flott! :o) Håper du vil trives da!

Gjest Så bra!
Skrevet

Nei, sendte ut ganske mange søknader. Og på en generell søknad til en kommune fikk jeg napp.

Sendte du bare ut mange søknader til ulike bedrifter uten at de etterlyste søknader?

Har lyst på sommerjobb jeg også, men det viser seg å være vanskelig gitt.

Gjest Lille bethen
Skrevet

Sendte du bare ut mange søknader til ulike bedrifter uten at de etterlyste søknader?

Har lyst på sommerjobb jeg også, men det viser seg å være vanskelig gitt.

Jeg gjorde det ja! Søkte på alle utlysninger jeg fant, og i tillegg sendte jeg ut til plasser jeg kunne tenke meg at dem trenger folk.

Lurt å sene generell søknad til kommunne du vil jobbe i også, og skrive at alt er av interesse. Da videresender dem gjerne hvis dem vet om noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...