Gjest Lille bethen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg fikk sommerjobb til slutt jeg også!! Nå er jeg så glad, så glad! Litt over tre uker. Da slipper jeg å bli helt blakk, jippi! 0 Siter
Gjest så bra! Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Gratulerer!:-) Fikk du det gjennom et rekrutteringsbyrå? 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Gratulerer!:-) Fikk du det gjennom et rekrutteringsbyrå? Nei, sendte ut ganske mange søknader. Og på en generell søknad til en kommune fikk jeg napp. 0 Siter
Gjest Så bra! Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Nei, sendte ut ganske mange søknader. Og på en generell søknad til en kommune fikk jeg napp. Sendte du bare ut mange søknader til ulike bedrifter uten at de etterlyste søknader? Har lyst på sommerjobb jeg også, men det viser seg å være vanskelig gitt. 0 Siter
Gjest Lille bethen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Sendte du bare ut mange søknader til ulike bedrifter uten at de etterlyste søknader? Har lyst på sommerjobb jeg også, men det viser seg å være vanskelig gitt. Jeg gjorde det ja! Søkte på alle utlysninger jeg fant, og i tillegg sendte jeg ut til plasser jeg kunne tenke meg at dem trenger folk. Lurt å sene generell søknad til kommunne du vil jobbe i også, og skrive at alt er av interesse. Da videresender dem gjerne hvis dem vet om noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.