Gå til innhold

Kryss fingrene for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kryss fingrene for at budene på akkurat _den_ leiligheten ikke går høyere enn 1.450.000 nå så jeg får råd til den! Budet står til i morgen tidlig, foreløbig kun en budgiver, men flere interessenter skulle muligens komme på banen i løpet av dagen.

Forkjøpsrett er en fiiiin ting! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på børsutviklingen de siste dager, og skremselen om kommende skyhøye renter på boliglån - så har du i hvert fall vært heldig med timingen....:-)

Se ikke bort fra at det holder en del tilbake akkurat nå.....

Lykke til!

Skrevet

Med tanke på børsutviklingen de siste dager, og skremselen om kommende skyhøye renter på boliglån - så har du i hvert fall vært heldig med timingen....:-)

Se ikke bort fra at det holder en del tilbake akkurat nå.....

Lykke til!

Har sett det. Skitt au. Får jeg leiligheten for den prisen og får, tja, 1,2 for min så sitter jeg med 550" i lån til slutt. Jaja.

Skrevet

Jeg krysser selvsagt fingrene for deg! Håper, håper, håper du får leiligheten.

Er den langt unna der du bor nå? Og er det en fireroms?

Skrevet

Har sett det. Skitt au. Får jeg leiligheten for den prisen og får, tja, 1,2 for min så sitter jeg med 550" i lån til slutt. Jaja.

Tror Goliath mener at du er heldig - fordi usikkerheten på rentemarkedet kan skremme andre fra å by over deg ...

hare1365380455
Skrevet

*krysser fingre for lillemus* Skal du flytte slik at du får mer plass?

Skrevet

Jeg krysser selvsagt fingrene for deg! Håper, håper, håper du får leiligheten.

Er den langt unna der du bor nå? Og er det en fireroms?

4 roms ja, rett nedi gata her. :o) Nydelig utsikt til begge sider (ikke endeleilighet), rolig og stille og med søstra mi i leiligheten over! :o) La meg si det sånn - bare det at den ulykkesfuglen bor i etasjen over burde skremme bort enhver potensiell budgiver! ;o)

Skrevet

Tror Goliath mener at du er heldig - fordi usikkerheten på rentemarkedet kan skremme andre fra å by over deg ...

Jeg byr ikke. :o) Har full forkjøpsrett jeg. Jeg skjønte hva han mente da, men jeg må jo muligens doble boliglånet mitt så det vil bety en del medkostnader for meg om renta stiger veldig også.

Skrevet

*krysser fingre for lillemus* Skal du flytte slik at du får mer plass?

Jepp. Det funker ennå å ha de to gangsterne på samme rom, men det hadde vært svært praktisk å ha ett soverom til hver og spesielt akkurat den leiligheten der. :o)

hare1365380455
Skrevet

Jepp. Det funker ennå å ha de to gangsterne på samme rom, men det hadde vært svært praktisk å ha ett soverom til hver og spesielt akkurat den leiligheten der. :o)

Håper du får den da! :)

Skrevet

Jeg byr ikke. :o) Har full forkjøpsrett jeg. Jeg skjønte hva han mente da, men jeg må jo muligens doble boliglånet mitt så det vil bety en del medkostnader for meg om renta stiger veldig også.

Da misforstod jeg litt. Men jeg krysser fingre likevel, og skjønner at økt rente vil øke dine kostnader også. :-)

Skrevet

Det er jo ikke all verden - men alt er relativt.

Og har du muligheter for en litt anstrengt økonomi fremover, så kan det være smart å vurdere et fastrentelån (på hele eller deler av lånet) eller et lån med et rentetak.

Det kan fort bli en "billig" forsikring.....så usikkert som rentemarkedet ser ut til å være på sikt nå.

Skrevet

Ojoj, er du på hugget igjen :o) Håper virkelig at den ikke går for høyt. Forkjøpsrett er en bra ting.

Skrevet

*krysser fingrer*

åh, tenkt om jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg leilighet.... må vel vinne i lotto først...

Angelica :o)
Skrevet

*krysser fingrer*

åh, tenkt om jeg hadde hatt råd til å kjøpe meg leilighet.... må vel vinne i lotto først...

Jeg drømmer og!!

Lotto var en god ide ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147971499' post='3119100]

Jeg drømmer og!!

Lotto var en god ide ;)

Men det kommer vel aldri til å skje....

Angelica :o)
Skrevet

Men det kommer vel aldri til å skje....

I know :(

Søren og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...